روسیه در فروش «اس 400» به هند تخفیف می‌دهد

مدیر خدمات فدرال همکاری نظامی-فنی روسیه از تخفیف مسکو به دهلی نو در فروش سامانه موشکی اس 400 خبر داد.
کد خبر: ۳۰۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 20August 2018

روسیه در فروش اس 400 به هند تخفیف می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «دیمیتری شوگایف» مدیر خدمات فدرال همکاری نظامی - فنی روسیه اعلام کرد که روسیه در قیمت «اس- 400» به هند تخفیف می‌دهد.

وی گفت: «هند برای روسیه شریک استراتژیک است. از این رو ما درخواست شرکای خود را در نظر می‌گیریم و بدون آنکه خود دچار ضرر بشویم سعی می‌کنیم تخفیف‌هایی در قیمت سامانه «اس- 400» برای آن‌ها قایل شویم. پایه و اساس کامل برای امضای قرارداد اس-400 آماده شده است. تمام جنبه‌های فنی و تجاری این قرارداد مورد توافق قرار گرفته‌اند و ما به امضای آن نزدیک می‌شویم».

اوایل ماه اوت گزارش شده بود که هند از تحریم‌های آمریکایی به دلیل خرید اس- 400 روسی در امان می‌ماند؛ اما به عقیده شوگایف، هند هم‌اکنون بدون شک زیر فشار شدیدی قرار دارد و این فشار همچنان ادامه دارد.

در ماه جولای، شورای دفاعی هند اصلاحیه در معامله با روسیه در خصوص خرید اس- 400 را به تصویب رساند و اواخر ماه مه ارزش کل قرارداد شش میلیارد دلار اعلام شد.

سامانه دفاع موشکی متحرک زمین به هوا اس 400 «تریومف» برای نابودی انواع اهداف هوایی دشمن همچون هواپیما‌های پارازیت انداز، هواپیما‌های رادار محور و کنترل هوایی، هواپیما‌های شناسایی و جاسوسی، هواپیما‌های استراتژیکی و جنگنده‌های شکاری، موشک‌های بالستیک تاکتیکی و تاکتیکی - عملیاتی، موشک‌های بالستیک میان‌برد، اهداف هوایی مافوق صوت و دیگر اهداف هوایی پیشرفته ساخته شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار