سردار اشتری:

نیروهای مسلح در اوج اقتدار هستند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروهای مسلح کشور و بویژه ناجا در اوج اقتدار هستند که در بازدید از پاسگاه‎ها و هنگ‎های مرزی، این آمادگی کاملاً ملموس است.
کد خبر: ۳۰۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 20August 2018

روحیه بالای مرزبانان غیور کشورمان در پاسداری از مرزها، بسیار ستودنی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی از بخش‌هایی از مرزهای ماکو، سلماس و خوی بازدید کرد.

این مقام عالی انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز «بورالان» هنگ مرزی ماکو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز توفیق شد که بخش‌هایی از مرزهای استان آذربایجان غربی را از نزدیک بازدید کنم که با روحیه بالای مرزبانان مواجه شدم.

فرمانده ناجا ادامه داد: روحیه بالا و تلاش مجاهدانه مرزبانان غیورمان در حراست و پاسداری از مرزهای کشور، برای ایجاد امنیت پایدار و با ثبات، بسیار ستودنی است.

وی افزود: همواره در بازدیدها بر این موضوع تاکید داریم که مرزبانان اصلی، مرزنشینان هستند؛ لذا از همکاری مطلوب این عزیزان تشکر می‌کنم.

فرمانده ناجا ادامه داد: قطعاً همکاری، تعامل و نقش بی‌بدیل مرزنشینان عزیز برکسی پوشیده نیست و خوشبختانه مرزبانان به پشتوانه و اتکاء آن، ماموریت‌های محوله خود را به شایستگی انجام می‌دهند.

سردار اشتری، کنترل مرزها را در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را در وضعیت مطلوب عنوان کرد و گفت: از این محل که که نقطه صفر مرزی است به مردم اطمینان می‌دهم با وجود فرزندان دلاورشان در ارتش سپاه و ناجا امنیت آنان هرگز خدشه دار نخواهد شد.

فرمانده ناجا در پایان گفت: بحمدالله نیروهای مسلح کشور و بویژه نیروی انتظامی در اوج اقتدار هستند که در بازدید از پاسگاه‎ها و هنگ‎های مرزی، این آمادگی کاملاً ملموس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار