جریان فکری بسیج را شهدا هدایت می کنند

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: شکل گیری و هدایت جریان فکری ولایی در بسیج بر اساس راه شهداست.
کد خبر: ۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴ - 12September 2013

جریان فکری بسیج را شهدا هدایت می کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام رضا اعزازی در حاشیه تشییع دو شهید گمنام در رامسر که با حضور شرکت کنندگان در دوره آموزشی صالحین از قم برگزار شد، گفت: اگر از فرهنگ شهید و شهادت فاصله بگیریم، در واقع از فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) فاصله گرفته ایم.

وی گفت: پایگاه های بسیج عطر و بوی شهدا را می دهد چون بر اساس فرهنگ شهادت و حرکت در مسیر ولایت شکل گرفته و قطعا خود شهدا، مسئولان مخلص بسیج را در اجرای برنامه ها کمک و هدایت می کنند.
وی با بیان اینکه غایت آمال انسان، ورود به بهشت و رضوان الهی و همجواری با اولیاء الهی و شهدای گرانقدر است، ابراز داشت: حضور عاشقانه و پرشکوه مردم در تشییع شهدا بخصوص جوانانی که از نزدیک با شهیدان آشنا نبوده و سالها فاصله با دفاع مقدس فاصله دارند، پیام بسیار واضحی دارد که شهید، در جامعه ما یک ارزش بزرگ محسوب می شود.

اعزازی با اشاره به اینکه شهدا مربیان ما هستند و نسل جوان را بدرستی هدایت می کنند، افزود: خصوصیت ویژه هفتمین دوره آموزشی صالحین در رامسر، انس با شهیدان گمنام بود که فضای دوره، با حضور آنان عطرآگین شد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان قم افزود: سرگروههای صالحین در این دوره آموزشی با دو شهید گمنام مانوس شدند، ارتباط برقرار کردند و عهد و پیمان بستند، شاید ساعتها وقت لازم بود برای درس اخلاق، اما شهدای گمنام با استخوان های خود معنای اخلاص، کار برای خدا، مردم داری، پیکار با دشمنان، ولایتمداری و روحیه جهادی را نشان دادند.

وی گفت: با حضور شهدا، ادبیات عادی تبدیل به حماسه و ایثار شد، شهدا خستگی دوره را از دوش ما برداشتند و مزد ما را دادند چون ثبات و تغییرات رفتاری خوبی در فراگیران دوره بخصوص برای کسانی که در تشییع شرکت کردند، پیدا کردیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار