بی توجهی بیمارستان خاتم به درخواست مادر 3 شهید

بیمارستان خاتم الانبیا به تنها درخواست مادر 3 شهید دفاع مقدس توجهی نکرده و بعد از گذشت 4 روز هنوز دکتری این مادر شهید را معاینه نکرده است.
کد خبر: ۳۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵ - 07October 2014

بی توجهی بیمارستان خاتم به درخواست مادر 3 شهید

به گزارش دفاع پرس، درست نخستین روزهای عید نوروز 93 بود که پدر 3 شهید میر علی اکبری  به یکباره در بیمارستان خاتم الانبیا به دیدار فرزندان شهیدش پیوست و صدای اعتراض فرزندان این پدر و گلایه هایشان از بیمارستان خاتم الانبیا  و عدم رسیدگی درست به بیماران در نطفه خاموش شد.

 

حالا قریب به 7 ماه می گذرد و اینبار صدای مادر شهیدان علی اکبری بلند شده است که بعد از 4 روز بستری بودن در بیمارستان خاتم هنوز به درخواست او که ویزیت شدن توسط یک پزشک است رسیدگی نمی شود.

 

بنا بر این گزارش مادر شهیدان علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار شهدای ایران با گلایه از وضعیت رسیدگی بیمارستان خاتم الانبیاء اظهار داشت: از روز شنبه در این بیمارستان بستری شده ام و درخواست کرده ام که به دلیل یک مشکل جسمی یک دکتر بنده را معاینه کند اما جز آمد و شد پرستار ها و انجام آزمایشات مختلف هنوز خبری از دکتر درخواستی نیست.

 

این مادر 3 شهید که به دلیل مشکل جسمی و عدم رسیدگی نا امید شده است ادامه داد: در ابتدا به دلیل مشکل سردرد شدید و سرگیجه بستری شدم اما با توجه به آزمایشات صورت گرفته روشن شد که مشکلی به لحاظ مغز و اعصاب ندارم اما به دلیل مشکل جسمی دیگری که برایم ایجاد شده درخواست کرده ام که یک دکتر من را معاینه کند اما هیچ توجهی به این موضوع نمی کنند.

 

وی که به لحاظ روحی در وضعیت خوبی به سر نمی برد از عدم رسیدگی درست به پدران و مادران شهدا در بیمارستان خاتم گلایه کرد.

 

منبع:جام نیوز

نظر شما
پربیننده ها