سردار اشتری:

نیروی انتظامی به فضاسازی‌ها علیه خود توجه ندارد/ طرح‌های امنیت اخلاقی همچنان در دستور کار پلیس است

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی به فضاسازی‌ها علیه خود توجه ندارد و همواره بر پاسداری از ارزش‌ها که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره دارند، عمل می‌کند.
کد خبر: ۳۰۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ - 27August 2018

نیروی انتظامی به فضاسازی‌ها علیه خود توجه ندارد/ طرح‌های امنیت اخلاقی همچنان در دستور کار پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در کمیسیون عملیات استان کرمانشاه اظهار داشت: همه مسئولان و فرماندهان باید هر از گاهی مطالعه نهج البلاغه داشته باشند و نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر در رسیدگی به امور مردم را نصب العین خود قرار دهند که همانا پیروی از این فرمایشات، راه سعادت دنیا و آخرت است.

وی افزود: در جلسات گذشته فرماندهی انتظامی استان مصوباتی تصویب شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد این مصوبات انجام شده، البته ارتقاء سازمان و آمادگی‌ها خوب است، ولی ما به این راضی نیستیم و باید افزایش داشته باشد.

فرمانده ناجا به شرفیابی خدمت مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز با استقبال از تعیین اولویت‌های کاری فرمودند: «پیگیری در این رابطه نباید فراموش شود و باید همواره پیگیر کار‌های در دست اقدام باشیم».

این مقام عالی انتظامی، اشراف اطلاعاتی و قدرت پیشگیری در حوزه‌های کاری مختلف را از جمله این اولویت‌ها عنوان کرد و گفت: هر فرماندهی باید در حیطه کاری خود به موضوعات جاری روز کاملا واقف باشد.

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه جهادی صیانت، افزود: این قرارگاه باید دارای بازخورد‌های مناسبی باشد و تنها به برگزاری جلسه در این رابطه بسنده نکنیم و این موضوع می‌طلبد همت مضاعفی در این رابطه انجام پذیرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نباید صرفا سازمان‌های نظارتی ما هدف خود را مچ‌گیری از افراد قرار دهند، گفت: این دستگاه‌ها باید قبل از اینکه مشکلی برای کسی به وجود آید آسیب‌ها را شناسایی و توضیحات لازم را در این خصوص به افراد بدهند.

وی با بیان اینکه از سال 1394 قرارگاه جهادی آموزش بر مبنای بالابردن توان نیرو‌ها در انجام عملیات‌ها تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: افزایش نمره تیراندازی و سایر آزمون‌ها در سال‌های اخیر نشان از مثبت بودن راه اندازی این قرارگاه را دارد.

فرمانده ناجا با تأکید بر آمادگی نیرو‌ها از مرز‌ها تا دل شهرها، گفت: نباید لحظه‌ای از دشمنان غافل بود؛ چرا که آن‌ها هر لحظه در پی ضربه زدن به نظام هستند.

این مقام عالی انتظامی کشور با بیان اینکه طرح‌های امنیت اخلاقی همچنان در دستور کار پلیس است، گفت: نیروی انتظامی به فضاسازی‌ها علیه خود توجه ندارد و همواره بر پاسداری از ارزش‌ها که مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره دارند، عمل می‌کند.

وی در ادامه افزود: همواره در تلاشیم تا مشکلات معیشتی کارکنان را برطرف کنیم، پرداخت مطالبات عطر گل یاس و افزایش 3 الی 4 مرحله حقوق طی سنوات گذشته مصداق این موضوع است و سعی ما بر این است تا حقوق کارکنان جز افزایش بیشتری نسبت به افسران و مدیران کل و فرماندهان داشته باشد.

این مقام عالی انتظامی کشور، سال 98 را نهضت خانه سازی در ناجا عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرایی شدن این نهضت تا پایان سال 1400 بخش عمده‌ای از همکاران واجد شرایط صاحب خانه شوند.

سردار اشتری به فضاسازی‌های اخیر در رابطه با ورشکستگی بانک قوامین اشاره کرد و گفت: مردم با اطمینان خاطر در این بانک سرمایه گذاری کنند؛ چرا که این بانک در شرایط مناسبی است.

سردار اشتری در سرکشی از خانواده شهدا و متوفیان را از اولویت‌های فرماندهان و مسئولان هر استان عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره بر سرکشی از خانواده‌ها و اکرام ایتام این عزیزان تأکید دارند و ما این وظیفه را باید به نحو احسن انجام دهیم.

فرمانده ناجا در خاتمه هفته ناجا را فرصتی برای قدردانی از نیرو‌ها و خانواده‌های کارکنان دانست و گفت: مردم ما در این هفته شاهد رشد و پیشرفت‌های نیروی انتظامی باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار