آیت الله دژکام:

شورای شهر منافع مردم شیراز را به منافع شخصی ترجیح می دهد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: شورای اسلامی شهر شیراز نباید منافع و مصالح شخصی را به منافع مردمی ترجیح دهد.
کد خبر: ۳۰۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸ - 27August 2018

شورای شهر، منافع مردم شیراز را به منافع شخصی ترجیح می دهدبه گزارش دفاع پرس از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام» عصر دوشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: یکی از نیاز های اصلی جامعه ما ایجاد همدلی و امید است و ما امروزه به این نتیجه رسیده ایم که نیازمند حرکت انقلابی در جامعه هستیم پس نیاز به تعامل با یکدیگر داریم.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال گرفتن نفس ما هستند و باید به این اصل توجه کنیم که باید خودمان را تقویت کنیم تا جایگاه فرهنگی اسلامی در جهان اثبات شود.

 نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: شورا نهاد اسلامی شهر و نماد همفکری، همدلی و همگرایی است و هیچکس مصالح شخصی را بر منافع مردم ترجیح نمی دهد.

آیت الله دژکام با بیان اینکه سال اول سال آشنایی شما با فعالیت ها بوده است، افزود: شورا باید در سه سال باقی مانده به مردم خدمت رسانی کنند و در آغاز سال دوم باید هدف گذاری و خدمت رسانی در شورا مشخص شده باشد و در سال سوم خدمات ارائه شده به مردم گزارش شود.

وی تصریح کرد: در روند توسعه شهری و هویت بخشی شیراز کم کاری کرده ایم و باید تا قبل از اینکه دیر شود جلوی آن را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه شیراز به شهر گنبد فیروزه ای مشهور است اما بسیاری از ساختمان هایی که در شهر شیراز ساخته شده اند با هویت اصلی این شهر سازگاری ندارد، افزود: ما باید به دنبال بازگشت به هویت اصلی شیراز باشیم شهرک هایی در شیراز وجود دارند که با وجود توسعه یافتگی مسجدی برای عبادت ندارند.

آیت الله دژکام اظهار داشت: یکی از محور های اصلی فعالیت های فرهنگی در شیراز حرم مطهر شاهچراغ (ع) است و مردمی بودن و قرار گرفتن مردم در محور برنامه ها باید از اصلی ترین اصول برنامه ریزی شهری باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار