نخستین یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در قم برگزار می‌شود

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) از برپایی نخستین یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در روز چهارشنبه ۷ شهریور در مجتمع فرهنگی عمار ناجای قم خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ - 28August 2018

نخستین یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش در قم برگزار می‌شودسرهنگ «شمسعلی اسدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در قم با گرامیداشت دهه ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیر، اظهار داشت: دفاع از آسمان حریم ولایت از افتخارات پایگاه پدافند هوایی ارتش است و از این افتخار به صورت شبانه روزی و نقطه به نقطه حراست می‌کند.

وی افزود: با توجه به نزدیکی دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، برنامه‌های ویژه‌ای به منظور گرامیداشت این روز بزرگ که از منویات فرماندهی معظم کل قوا است، تدارک دیده شده است.

اسدی ادامه داد: در همین راستا نخستین یادواره شهدای مدافع آسمان حریم ولایت، پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی، با سخنرانی آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) در مجتمع فرهنگی عمار ناجا برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: به منظور دعوت از خانواده‌های معظم شهدای پدافند هوایی ارتش در قم، از سوی این پایگاه دیدار‌هایی با خانواده معظم شهیدان خشتی، یزدی، محسنی، قاسم حمید، جواد علیمددی، علیرضا بادی و جعفرعلی نورپور در نقاط مختلف استان قم انجام شده است.

وی با اشاره به دعوت از تنی چند از فرماندهان ارتش و مسئولان استانی جهت حضور در نخستین یادواره خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده ۷ شهید پدافند هوایی ارتش در قم، تواشیح و شعرخوانی، رونمایی از کتاب و شناسنامه هویتی شهید علی یزدی همراه با خاطره گویی فرزند شهید، تجلیل از تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و برپایی نمایشگاه تجهیزات پدافند هوایی و نمایشگاه اسناد و نیز غبارروبی مزار شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) از بخش‌های این مراسم خواهد بود.

اسدی افزود: مراسم فوق ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۷ شهریور در مجتمع فرهنگی عمار ناجا واقع در چهارراه گلزار شهدای قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها