جانشین فرمانده انتظامی قزوین:

مقدس‌ترین نوع دفاع، دفاع از عقيده و حفظ ارزش‌های اسلامی است

«مهدی حاجیان» گفت: مقدس‌ترین نوع دفاع، دفاع از عقیده و حفظ ارزش‌های اسلامی است و ایثارگران و آزادگان با دفاع از ارزش‌ها، ارزشی‌ترین حرکت را در انقلاب اسلامی انجام دادند.
کد خبر: ۳۰۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 04September 2018

مقدس‌ترین نوع دفاع، دفاع از عقيده و حفظ ارزش‌های اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، «مهدی حاجیان» جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین در مراسم تجلیل از آزادگان و ایثارگران ناجا که روز گذشته (دوشنبه) در سالن شهدای ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: حقیقتاً شما جانبازان و آزادگان الگو و چراغ هدایت جامعه اسلامی هستید و ان‌شاء‌الله ما را به‌عنوان رهروان خودتان پذیرا باشید.

وی افزود: به‌خاطر همین ایثارگری‌هاست که باگذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز مدافعان حرم با الگو گرفتن از شما عزیزان، جان خود را فدای پایداری و ثبات جامعه اسلامی کردند.

حاجیان با بیان این‌که در قانون طبیعت، دفاع یکی از اصول استوار برای بقای انسان‌هاست، تصریح کرد: مقدس‌ترین نوع دفاع، دفاع از عقیده و حفظ ارزش‌های اسلامی است و ایثارگران و آزادگان با دفاع از ارزش‌ها، ارزشی‌ترین حرکت را در انقلاب اسلامی انجام دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس شهدای عزیزمان پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند، ایثارگران و آزادگان عزیز نیز باعث پایداری و تداوم شجره طیبه انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها