مقدم‌فر در دهمین نشست بصیرتی بانوان مداح:

دشمن می‌خواهد از موشک به عنوان ابزار اقتدار ملی چشم بپوشیم/ سه جنگ همزمان علیه ایران رقم خورده است

حمیدرضا مقدم‌فر گفت: یکی از سیاست‌های دشمن عقب‌نشینی از اقتدار ملی و موشکی ماست. او می‌خواهد از موشک‌ها که ابزار دفاع ماست، عقب‌نشینی کنیم.
کد خبر: ۳۰۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ - 03September 2018

دشمن می‌خواهد از موشک به عنوان ابزار اقتدار ملی چشم بپوشیم/ سه جنگ همزمان علیه ایران رقم خورده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، دهمین نشست بصیرتی قبل از محرم ویژه اساتید، سخنرانان و مداحان در فاطمیه بزرگ تهران با حضور ۸۰۰ بانوی مداح امروز دوشنبه ۱۲ شهریور برگزاری شد.

حمیدرضا مقدم‌فر، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موضوع سخنرانی‌اش را تحلیل و بررسی کنونی جمهوری اسلامی و بایسته‌های تبلیغ و تاثیرات آن در اجتماع و زندگی فردی قرار داد و درباره هنر مداح اظهار داشت: مداح نباید نسبت به مسائل روز بی‌تفاوت باشد. عبرت‌های تاریخی را با مسائل روز تطبیق دهد و توجه داشته باشد که زمینه‌ساز ظهور باشد.

این کارشناس فرهنگی افزود: در دین ما عدد ۴۰ مقدس است و امسال انقلاب ما ۴۰ ساله می‌شود و دشمن هر کاری می‌کند که به 40 نرسیم. در سال ۹۷ دشمن سه جنگ علیه کشورمان پیگیری می‌کند.

مقدم‌فر بیان داشت: دشمن جنگ اقتصادی (گرانی)، جنگ روانی (تنش) و جنگ میدانی (جنگ در عراق و سوریه) را مدنظر دارد و به خیال خودش درصدد است که این مشکلات تبدیل به اعتراض و تنش شود و فاصله مردم و انقلاب زیاد شده و در نهایت فشار به رهبری و نظام وارد شود و آنها مجبور به عقب‌نشینی شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هیات نباید سکولار باشد، ادامه داد: یکی از سیاست‌های دشمن عقب‌نشینی از رفتار و عقب‌نشینی از اقتدار ملی (موشک) است. دشمن می‌خواهد از موشک‌ها که دفاع ماست، عقب‌نشینی کنیم.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به استفاده رسانه‌ای دشمن در جنگ روانی تصریح کرد: دشمن در جنگ روانی کاری می‌کند که در کنار فشار اقتصادی جنگ نامحسوسی انجام دهد، اوضاع را خراب جلوه دهد، بحران (مرز بین مرگ و زندگی) را گسترش دهد، امید به زندگی را میان مردم کاهش دهد و با تبلیغ اینکه فساد همه جا ریشه دوانده است و انقلاب دارد تمام می‌شود، برنامه‌اش را پیش ببرد.

مقدم‌فر گفت: دشمن درصدد است که رهبری را مسوول همه این مسائل جلوه دهد. حتی میان مومنان هم با شگردهای تبلیغی خود این بحث را مطرح می‌کند که چرا رهبری کاری نمی‌کند. حال چرا مسلم تنها ماند؛ چون جنگ روانی اتفاق افتاد و مردم را از جنگ ترساندند.

وی ادامه داد: شما مداحان در تبلیغ با مردم همراهی کنید و بگذارید مردم بدانند با آن‌ها هم‌عقیده هستید. مجهز به عنصر عقلانیت باشید. مجهز به عقل و علم باشید و عالمانه، عاقلانه، بصیرانه و مومنانه عمل کنید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار