سردار کوثری:

مسؤولان باید پیرو سیاست‌های ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب باشند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) گفت: مسؤولان برای برون‌رفت جامعه از مشکلات اقتصادی باید پیرو سیاست‌های کلان ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشند.
کد خبر: ۳۰۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ - 08September 2018

مسئولان باید پیرو عملی سیاست‌های ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «اسماعیل کوثری» جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) شب گذشته در مراسم گرامی‌داشت یاد و نام شهدای مسجد جامع غدیر خم پاسداران در جمع نمازگزاران و خانواده‌های شهدا، درباره تفاوت نظام اسلامی با دیگر نظام‌های موجود در جهان اظهار داشت: در شرایط فعلی همه چیز عالی نیست و قطعا یک سری ایرادات و اشکالاتی وجود دارد؛ اما مقام معظم رهبری همواره از مسؤولان دستگاه‌های مختلف خواسته‌اند تا به مردم احترام بگذارند و در این بین اگر مسؤولی اشتباهی هم کرد به او تذکر می‌دهند؛ در واقع این نوع رفتار ایشان بیانگر همان تفاوت نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام‌هاست.

وی افزود: فرهنگ مقاومت مردم کشورمان از نظام و ارزش‌های اسلامی باعث شده تا دیگر مردم آزادی‌خواه جهان هم از این فرهنگ الگو بگیرند.

سردار کوثری همچنین با تاکید بر اینکه اگر آمریکایی‌ها جرأت داشتند، تاکنون تهدیدِ حمله به ایران را عملی کرده بودند، بیان کرد: الگوی برگرفته از دفاع مقدس باعث شده تا آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را نداشته باشد. این الگو در برابر داعش نیز نتایج خود را نشان داد و مدافعان حرم با تأسی از تجربه دفاع مقدس توانستند حرکت ماشین جنگی داعش را متوقف کنند.

وی در ادامه گفت: آن مسؤولانی که می‌گویند چرا خانم‌ها اجازه ندارند وارد استادیوم‌های ورزشی شوند، با این اعتراض خود می‌خواهند فضای جامعه را مانند جامعه اروپایی‌ها کنند؛ این در حالی است که در اروپا خانم‌های مسلمان اجازه ندارند به راحتی حجاب خود را داشته باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله (ع) تصریح کرد: امروز مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد که همه مسؤولان برای برون‌رفت جامعه از این مشکلات باید پیرو عملی سیاست‌های کلان ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب باشند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار