سرهنگ میر احمدی:

هدف انتشارات سازمان حفظ آثار ارتش حفظ گنج های دفاع مقدس است

مسئول انتشارات آتشبار ارتش گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون حفظ گنج جنگ تحمیلی از حریف و انتقال آن به نسل بعدی با همان کیفیت انجام شده در سال 1376 معاونت انتشارات و رسانه در سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش به وجود آمد.
کد خبر: ۳۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵ - 11October 2014

هدف انتشارات سازمان حفظ آثار ارتش حفظ گنج های دفاع مقدس است

سرهنگ بهزاد میراحمدی مسئول انتشارات سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش در گفتو گو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به انتشار کتاب از سوی انتشارات آتشبار (ساحادم سابق) اظهار کرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون حفظ گنج جنگ تحمیلی از حریف و انتقال آن به نسل بعدی با همان کیفیت انجام شده و با هدف ماندگار نمودن حماسههای دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس در سال 1376 معاونت انتشارات و رسانه در سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش به وجود آمد.

وی با بیان اینکه هدف انتشارات، نشر  آثار فاخر و جذابی در سطح جامعه بود که بتواند نیازهای نسل جوان را برطرف نماید، افزود: با این هدف و شناخت نیازها، در ابتدای کار این معاونت آثار و دست نوشتههای رزمندگان آجا را جمع آوری، دسته بندی و در اختیار نویسندگان مجرب قرار داد. سپس با توجه به ردههای سنی مختلف تدوین و پس از سیر مراحل چاپ در جامعه منتشر شدند.

میراحمدی تصریح کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکید بر مقوله فرهنگ، که نه شعار بلکه امر و چراغ راه تمام جامعه است، این سازمان با توجه به نیاز جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، اقدام به چاپ و تدوین کتب دفاع مقدس با محوریت کودکان کرده است که در هفته دفاع مقدس چند جلد از ان رونمایی شد.

وی ادامه داد: مقوله فرهنگ چیزی است که میبایست از دوران کودکی و شکلگیری شاکله فرهنگی هر فرد بر روی آن کار کرد. در مرحله دوم دانشگاهها، دبیرستانها و مراکز علمی را محل خوبی برای رشد فرهنگ ایثار و شهادت پیدا کردیم و هنوز هم ادامه دارد.

مسئول انتشارات آتشبار خاطر نشان کرد: کتب چاپ شده سازمان با توجه به جامعه هدف در بین مدارس، دانشگاهها و اقشار مختلف جامعه توزیع میشود. اهداء کتب به مساجد از دیگر کارهایی است که در حال انجام است.
 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها