فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

هدف دشمن از تبلیغات علیه نظام اسلامی تزلزل در اعتقادات است

سردار حسن کرمی با اشاره به تبلیغات مخرب دشمن، گفت: هدف دشمن از تبلیغات علیه نظام، تزلزل در اعتقادات اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 08September 2018

هدف دشمن از تبلیغات علیه نظام اسلامی تزلزل در اعتقادات استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان یگان‌های ویژه ناجا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های گذشته، مدیران و افراد تحصیل کرده زیادی را تربیت کرده، لذا باید با بهره‌گیری از نیرو‌های جوان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور، مدیریت جهادی را بدرستی در کشور پیاده کنیم و سطح علمی و کیفی جامعه را ارتقاء بخشیم.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد فشار و تحریم‌های اقتصادی، همواره به دنبال تحقق اهداف خود بوده، که بحمدالله ملت شریف ایران با بصیرت و انسجام همگانی در مقابل این تهدیدات ایستاده و موجب سرافرازی و سربلندی کشور شده است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: امروزه دشمن از لحاظ روانی و تبلیغات علیه نظام، سعی در تزلزل اعتقادات مردم و بی‌میلی نسبت به دین و مذهب دارد.

وی ادامه داد: اگر ایجاد تحول و دگرگونی در باور‌ها و اعتقادات مردم و جوانان در دوران انقلاب نبود، بی‌شک پیروزی انقلاب رقم نمی‌خورد لذا همین اعتقادات است که موجبات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فراهم می‌سازد.

سردار کرمی ابراز کرد: جوانان ما نباید تحت تاثیر تبلیغات و عملیات روانی دشمن در شبکه‌های مجازی قرار بگیرند چراکه تاثیرپذیری از آن‌ها می‌تواند اثرات مخربی در جامعه ایجاد کند.

این مقام انتظامی با تشکر و قدردانی از خانواده کارکنان یگان ویژه، اذعان داشت: بدون شک در راه ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت جامعه در سراسر ایران اسلامی، این خانواده‌ها هستند که می‌توانند با پشتیبانی خود از کارکنان حمایت کنند و مجموعه نیروی انتظامی را در رسیدن به اهداف خود یاری نمایند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به حضور یگان ویژه در جامعه، رسانه و شبکه‌های مجازی، تصریح کرد: حضور یگان ویژه در صحنه، باعث آرامش و اعتماد مردم به این یگان و موجب سر افکندگی و شکست برای دشمنان است.

سردار کرمی در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: در برابر تهدیدات دشمنان خودتان را حفظ کنید و مراقبت را لازمه کار خود قراردهید چرا که امروز دشمنان با تبلیغات در شبکه‌های مجازی قصد ضربه زدن را دارند و برای رسیدن به اهداف خود از هر روشی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار