جزئیات برگزاری مراسم گرامی‌داشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: مراسم گرامی‌داشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقامات با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 08September 2018

جزئیات برگزاری مراسم گرامیداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، نشست خبری همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت با حضور صفرعلی براتلو رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت و جمع کثیری از اصحاب رسانه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این نشست، براتلو اظهار داشت: ما از اصحاب رسانه خواهشمندیم در این راه و در بخش فرهنگی یاری دهنده ما باشند. بخش عمده‌ای از رزمندگان داوطلبانه در جنگ حضور داشتند و امروز اینها بسیار مظلومند. ما کار را آغاز کرده‌ایم تا از این عزیزان تقدیر بعمل آورده شود و از طریق این عزیزان روح مقاومت به نسل جدید منتقل شود.

وی در ادامه اظهار داشت: علاوه بر مراسم نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت، فعالیت‌های دیگری نیز انجام شده که از جمله آن‌ها می‌توان به هماهنگی با سازمان‌ها و نهادها جهت خاطره‌گویی پیشکسوتان در مراکز مختلف اشاره کرد. ما به دنبال ایجاد ارتباط هوشمند با این عزیزان رزمنده هستیم.

براتلو در خصوص بزرگداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت، بیان کرد: این مراسم با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در روز دوشنبه 19 شهریورماه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد. در این مراسم سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سخرانی خواهند کرد.

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در ادامه گفت: همزمان با این مراسم، در سرتاسر کشور مراسم‌های نکوداشت برگزار خواهد شد که در مجموع از 20 هزار پیشکسوت، تقدیر بعمل می‌آید. همچنین تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز به این مراسم زینت می‌بخشند. سرود حماسی محدثی خراسانی، یکی دیگر از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها