عضو سازمان آزادی‌بخش فلسطین:

کینه آمریکا از فلسطین، زنان و کودکان بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد

عضو سازمان آزادی‌بخش فلسطین اقدام مسؤولان آمریکایی در لغو روادید خانواده سفیر فلسطین در واشنگتن را محکوم و آن را رفتاری انتقام‌جویانه از مردم فلسطین دانست.
کد خبر: ۳۰۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ - 17September 2018

کینه آمریکا از فلسطین زنان و کودکان بی‌گناه را هدف قرار می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از رویترز، «حنان العشراوی» عضو کمیته مرکزی سازمان آزادی‌بخش فلسطین اقدام مسؤولان آمریکایی در لغو روادید اقامت خانواده «حسام زملط» سفیر فلسطین در آمریکا را محکوم کرد.

عشراوی تأکید کرد: این اقدام رفتاری انتقام‌جویانه از سوی دولت آمریکا است و نشان می‌دهد که واشنگتن به حدی از کینه در خصوص مردم و رهبران فلسطین رسیده که این کینه زنان و کودکان بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد.

وی در ادامه تأکید کرد: مسؤولان آمریکا به سطح جدیدی از تحریم‌ها دست پیدا کرده‌اند که خانواده زملط را به صورت غیر‌ انسانی هدف قرار داده که رفتاری بی‌سابقه در عرف دیپلماتیک به شمار می‌رود. بر اساس این خبر 2 کودک 7 و 5 ساله زملط مجبور شده‌اند مدرسه خود در واشنگتن را ترک کرده و آمریکا را ترک کنند.

عشراوی یادآور شد: مسؤولان آمریکایی به کارمندان دفتر سازمان آزادی‌بخش فلسطین ساز و کار بستن دفتر این سازمان در آمریکا را ابلاغ کرده‌اند و از آن‌ها خواسته کار خود را متوقف کرده و حساب‌های بانکی خود را مسدود کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار