انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌ها در دو حومه حماه و ادلب

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریسم موفق شدند چندین مخفیگاه و مرکز تجمع گروه‌های تروریستی در شهرک‌های واقع بین دو استان حماه و ادلب را منهدم کنند.
کد خبر: ۳۰۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ - 10September 2018

انهدام مخفیگاه‌های تروریست‌ها در دو حومه حماه و ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه مخفیگاه‌ها و مراکز تجمع گروه تروریستی النصره و سایر گروه‌های تروریستی وابسته به این گروه را در تعدادی از شهرک‌های واقع در مرزهای اداری بین دو استان حماه و ادلب هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی خود قرار دادند.

بر اساس این گزارش نیروهای سوری محورهای حرکت یک گروه تروریستی در جاده ارتباطی بین قلعه المضیق و کوه شحشبو واقع در دورترین نقطه حومه شمال غرب حماه را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند که در پی این حملات شماری از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

از سوی دیگر دژهای تروریست‌ها در دو شهرک اللطامنه و کفرزیتا در حومه شمالی حماه هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی ارتش سوریه قرار گرفت که در پی این حملات تعدادی از مخفیگاه‌ها و سکوهای پرتاب خمپاره که تروریست‌ها از آن برای حمله به شهروندان در مناطق امن استفاده می‌کردند منهدم شد.

همچنین در پی حملات منحصر به فرد نیروهای ارتش سوریه به مخفیگاه‌ها و مناطق استقرار گروه‌های تروریستی در شهرک الهبیط در منطقه خان‌شیخون در حومه جنوبی استان ادلب خسارات سنگینی به این گروه‌ها وارد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار