مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر خبر داد؛

اعزام ۱۱۰ مُبلغ دینی به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان بوشهر

حجت‌الاسلام «محمدرضا اسماعیل‌پور» گفت: در راستا بصیرت‌افزایی و تبیین قیام عاشورا، ۱۱۰ مُبلغ که شامل افراد بومی و اعزامی از قم هستند، به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان بوشهر اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ - 11September 2018

بیشترین وقف‌ها دراستان بوشهر برای برپایی مراسم ماه محرم و صفر استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا اسماعیل‌پور» مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر، امروز (سه شنبه) در نشست با خبرنگاران از اجرای طرح «بصیرت» در ۷۲ بقعه متبرکه استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح از ابتدای محرم آغاز می‌شود و تا پایان محرم نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستا بصیرت‌افزایی و تبیین قیام عاشورا، ۱۱۰ مُبلغ که شامل افراد بومی و اعزامی از قم هستند، به بقاع متبرکه و مناطق محروم استان بوشهر اعزام خواهد شد.

اسماعیل‌پور عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های ایام محرم می‌توان به تجمع بزرگ «لبیک یا حسین» اشاره کرد که در روز دوم محرم در ۱۰ بقعه شاخص استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: برنامه شیرخوارگان حسینی نیز امسال در اولین جمعه ماه محرم در ۱۵ بقعه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در واقعه کربلا افراد با گروه‌های سنی مختلفی وجود داشتند و می‌توانند الگو‌های رفتاری خوبی باشند، گفت: همایش ویژه نوجوانان به یاد حضرت قاسم (ع) نوجوان کربلا با عنوان «احلی من العسل» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور به برگزاری همایش «رهروان زینبی» اشاره کرد و افزود: این برنامه نیز ویژه بانوان بوده و در روز ۱۲ محرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار