فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

نمایش اقتدار ۲۷ گروه جهادی در رزمایش «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» در بابل

«مرتضی رمضانی» گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲، با حضور ۲۷ گروه جهادی روز‌های ۲۳ و ۲۴ شهریورماه در بابل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ - 12September 2018

نمایش اقتدار ۲۷ گروه جهادی در رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) بابلبه گزارش دفاع پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل، در نشست با خبرنگاران، به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در بابل اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش، آمادگی نیرو‌های بسیجی و به نمایش گذاشتن اقتدار سپاه در برابر فتنه‌های دشمن است.

وی با عنوان این‌که این اقتدار به منزله زنده بودن فرهنگ و اندیشه امام راحل است، تصریح کرد: زنده بودن فرهنگ و اندیشه حضرت امام خمینی (ره)، نشان دهنده همراهی مردم در طول ۴۰ سالگی انقلاب است که با روح حماسی و استکبار‌ستیزی، با فتنه‌های دشمن مبارزه کرده است.

این مسئول افزود: هرگاه انقلاب اسلامی به مخاطره افتاد، سپاه وارد عرصه می‌شود تا از دستاورد‌های انقلاب حفاظت کند و در برابر تمام فتنه‌های دشمن که به صورت موج در جامعه راه انداخته، مقابله کند.

رمضانی با عنوان این‌که سپاه با روحیه مقاومت در برابر توطئه‌های نوین مبارزه خواهد کرد، تصریح کرد: سپاه با دیده‌بانی انقلاب و بصیرت انقلابی برابر همه توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کند و همچنان که در دفاع مقدس مقاومت کرده است، برابر جنگ‌های نرم و اقتصادی نیز مقاومت می‌کند.

فرمانده سپاه بابل با عنوان این‌که دشمنانی که نتوانسته‌اند با نیرو‌های نظامی ایران مقابله کنند، حال باور‌های دینی مردم را نشان گرفته‌اند، گفت: امنیت انقلاب اسلامی نشأت گرفته از خون شهدای دفاع مقدس است که توانسته پرچم انقلاب را به اهتراز در آورد.

فرمانده سپاه بابل گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲، روز‌های ۲۳ و۲۴ شهریورماه در ۲۷ گروه جهادی شهرستانی و ۴۵۰ گروه جهادی استانی با هدف تقویت روحیه مردم و با حضور اقشار مختلف بسیجی در شهرستان بابل اجرا خواهد شد.

رمضانی ادامه داد: سپاه از متن مردم است و برای حفظ امنیت مردم تلاش خواهد کرد و مردم با هوشیاری و بصیرت باید با اتکاء به آرمان‌های انقلاب اسلامی، از این نبرد نیز مانند دیگر نبرد‌ها سربلند بیرون بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها