مصلحی:

حضور 25 میلیون نفر در مراسم اربعین، دشمن را به واهمه می‌اندازد

رئیس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: اینکه در مراسم اربعین 25 میلیون نفر راه افتادند یک نمایش عظیم بود که دشمن را به واهمه انداخت.
کد خبر: ۳۰۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 12September 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت الاسلام «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در مراسم دومین شب عزاداری 40 سال بصیرت عاشورایی در آستان امامزاده عبدالله گرگان اظهار داشت: دوری از قرآن باعث می‌شود تا ضربه بخوریم و هرگاه از قرآن غفلت کردیم، دچار شکست شدیم، در حالی که غرب، امروز از قرآن به خوبی استفاده می‌کند.

حضور 25 میلیون نفر در مراسم اربعین، دشمن را به واهمه می اندازد

مصلحی افزود: قصه‌هایی که برای پیامبران در قرآن آمده، صرف بیان تاریخ و داستان نیست، بلکه عبرت گرفتن تاریخی برای محکم کردن ایمان، قرار گرفتن در مسیر حق و استقامت در راه درست است.

وی تصریح کرد: تحریم‌های دوران دفاع مقدس با تحریم‌های الان اصلا قابل قیاس نیست، آن موقع حتی یک سیم خاردار به ما نمی‌دادند، اما از آن طرف بالغ بر 70 میلیارد دلار آمریکا و متحدانش در حاشیه خلیج فارس به صدام کمک کردند.

این مسئول در ادامه بیان داشت: امروز رهبری به رغم طراحی های سنگین و پیچیده دشمن، با درایت و تدبیر کشور را مدیریت می کند.  

رئیس سازمان نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس یادآور شد: اینکه در مراسم اربعین 25 میلیون نفر راه افتادند یک نمایش عظیم بود که دشمن را به واهمه انداخت.

مصلحی گفت: آنهایی که از آمریکا می‌ترسند و دم از ابرقدرتی این کشور می زنند، بدانند زمانی که نیروهای دریایی این کشور در خلیج فارس به دست نیروهای سپاه دستگیر شده بودند از ترس، خودشان را خیس کردند اما شهید حججی وقتی دستگیر شد با آنکه می‌دانست سرش بریده می شود اما استوار ایستاد.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها