حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی در جمع فرماندهان بسیج استان+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جمع فرماندهان پایگاه بسیج ادارات‌کل استان حضور پیدا کرد و به بیان نکاتی در خصوص هفته دفاع مقدس پرداخت.
کد خبر: ۳۰۹۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ - 15September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در جمع فرماندهان پایگاه بسیج ادارات کل خراسان شمالی در محل دانشگاه علوم پزشکی حضور پیدا کرد.

امیری در این جلسه به لزوم بصیرت افزایی در بین اعضای پایگاه بسیج ادارات اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس در امتداد حادثه کربلا و عاشورا رقم خورده و شباهت‌های بسیاری در این 2 حادثه وجود دارد و باید در جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس تلاش بیشتری داشته باشید.

وی ادامه داد: شما فرماندهان پایگاه‌‌های بسیج باید پیگیر برنامه های هفته دفاع مقدس مربوط به ادارات خود باشید تا در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های باشکوهی برگزار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی از فرماندهان پایگاه های بسیج خواست تا در ایام هفته دفاع مقدس ملبس به لباس مقدس بسیجی شوند و این نکته را نیز به مدیران کل و کارکنان آن اداره یادآور شوند.

امیری تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس در فضای بیرون اداره سنگر ایجاد کنید و داخل و بیرون اداره را به گونه‌ای فضاسازی کنید که خاطرات دوران دفاع مقدس زنده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: در اداره کل جلساتی با حضور همه کارکنان آن اداره برگزار کنید تا در این جلسات راویان دفاع مقدس به تبیین و تشریح دوران دفاع مقدس و دستاوردهای آن دوران بپردازند و اداره‌‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان نیز به عنوان دبیر ستاد هفته دفاع مقدس در این خصوص همکاری لازم را دارد.

وی در خصوص برگزاری کلاس ضمن خدمت آشنایی با معارف دفاع مقدس در ادارات متذکر شد: اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان آمادگی لازم را دارد تا راویانی مجرب استانی جهت تدریس معرفی کند.

در ادامه جلسه به تعدادی از فرماندهان پایگاه بسیج موفق هدایایی اهدا شد و در پایان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به اتفاق فرماندهان پایگاه بسیج بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی رفتند و ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار