معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خبر داد؛

بازدید از مراکز توانبخشی جانبازان اصفهان در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: برنامه دیدار با جانبازان بستری در مراکز توانبخشی اصفهان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 16September 2018

بازدید از مراکز توانبخشی جانبازان اصفهان در هفته دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، «مهدی نوروزی» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه تمام ناشدنی است که تنها فصل کوچکی از فصول آن گشوده شده است.

وی افزود: بنیاد شهید متولی ابعاد معنوی ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از هویت و ماهیت دفاع مقدس است، در همین راستا بیش از 10 عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس تبیین شده است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: روز پنجشنبه 5 مهرماه برنامه دیدار از جانبازان بستری در مراکز توانبخشی استان برگزار می‌شود. همچنین مراسم غبارروبی و عطرافشانی به صورت سراسری در همین روز به همراه قرائت پیام رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند ما را سربلند از این بحران خارج کند، گفت: مدیریت شرایط اقتصادی با یادآوری روحیه گذشت و ایثار آسان‌تر خواهد شد چرا که فرهنگ ایثار و شهادت نسخه نجات بخش همه انسان‌های آزادی‌خواه در همه عرصه‌ها و دوران‌ها بوده است.

پخش 26 عنوان برنامه تلویزیونی در هفته دفاع مقدس

نماینده صدا و سیمای اصفهان در ادامه برنامه گفت: بالغ بر 5 هزار برنامه تهیه شده که بلافاصله بعد از دهه محرم آماده پخش است و ویژه برنامه‌ها در ۲۶ عنوان در پخش صدا و سیمای اصفهان در این ایام حال و هوای دفاع مقدسی پیدا خواهد کرد.

«سید محسن طباطبائی» متذکر شد: ویژه برنامه معاونت فضای مجازی که به صورت نوپا اقداماتی در راستای معرفی شهیدان انجام می‌دهد و در معاونت صدا و سیما هم که پوشش خبری برنامه‌های دفاع مقدس را همراه با چهار گزارش ویژه تولیدی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار