عصر امروز

نسخه انگلیسی کتاب "دا" رونمایی می شود

محفل رونمایی از ترجمه‌ی انگلیسی کتاب «دا»، امروز 20 مهر ماه، ساعت 15 در سالن سلمان هراتی حوزه‌ی هنری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ - 12October 2014

نسخه انگلیسی کتاب

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس عصر امروز نسخه انگلیسی کتاب "دا" با حضور زهرا حسینی و پال اسپاکرمن مترجم این کتاب رونمایی خواهد شد.

این آئین ساعت 15 در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می شود.

کتاب «دا» که دربردارنده خاطرات سیده زهرا حسینی از روزهای دفاع مقدّس است، در سال 1387 توسّط انتشارات سورهی مهر (وابسته به حوزهی هنری) منتشر شد و نسخه فارسی آن در ایران تا کنون به چاپ صد و پنجاهم رسیده است.

این کتاب که تا کنون به زبانهای اسپانیولی و اردو ترجمه و منتشر شده و در حال ترجمه به زبان عربیست، امسال به انگلیسی نیز ترجمه شد و توسط انتشارات مزدا در کالیفرنیای آمریکا به چاپ رسید.

مترجم انگلیسی «دا»، «دکتر پال اسپراکمن» استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه راتجرز در ایالت نیوجرسی آمریکا است. این مترجم، پیش از این نیز کتابهایی همچون «یکی بود، یکی نبود» محمدعلی جمالزاده، «غربزدگی» جلال آل احمد، «اسماعیل» امیرحسین فردی، «سفر به گرای 270 درجه» احمد دهقان، «داستان شهر جنگی» و «شطرنج با ماشین قیامت» حبیب احمدزاده را نیز ترجمه و در آمریکا منتشر کرده است.

انتشارات مزدا چندی پیش ترجمه انگلیسی از «دا» را منتشر و ضمن قرار دادن بر روی سایت آمازون، در کتابفروشی های آمریکا نیز توزیع کرده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار