مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری ۸۰۰ برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در بوشهر/ گرامی‌داشت دفاع مقدس از مهم‌ترین معروفات جامعه است

سردار «غلام‌علی کفاش» با اشاره به این‌که ۸۰۰ برنامه توسط ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ادارات به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: گرامی‌داشت دفاع مقدس از مهم‌ترین معروفات جامعه به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۰۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 17September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان، با گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر را تشریح کرد.

وی با بیان این‌که شعار هفته دفاع مقدس امسال «ما توانستیم» است، اظهار داشت: برپایی رژه نیرو‌های مسلح، بازدید عمومی از موزه دریانوردی، برپایی مرحله استانی رزمایش «سپاهیان محمد رسول‌الله ۲»، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، گردهمایی فرماندهان، همایش سربازان، فضاسازی ارگان‌ها و ادرات با محوریت ماه محرم و دفاع مقدس و همچنین افتتاح رسمی خبرگزاری دفاع مقدس در استان، از مهمترین برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

سردار کفاش، با اشاره به این‌که ۸۰۰ برنامه توسط ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و ادارات همزمان با هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: گرامی‌داشت دفاع مقدس از مهمترین معروفات جامعه به شمار می‌رود.

وی با بیان این‌که معنویات دفاع مقدس باید تا سالیان متمادی در یاد‌ها و اذهان بماند، تصریح کرد: با ارزش‌ترین اتفاقی که در یک استان در حیطه دفاع مقدس می‌تواند رخ دهد، احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

گرامی داشت فرهنگ دفاع مقدس، از مهمترین معروفات جامعه

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: تمام استان‌ها از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برخوردار هستند، اما متاسفانه استان بوشهر به‌عنوان یکی از پویاترین استان‌ها در دفاع مقدس، از این نعمت محروم است.

سردار کفاش با تأکید بر این‌که در حوزه فرهنگ دفاع مقدس باید فعالیت‌های فراوانی صورت گیرد، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی کشور، مدیون خون شهیدان است.

وی با اشاره به این‌که اگر از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفتیم با مشکلات در جامعه مواجه می‌شویم، اظهار داشت: باید مردم و مسئولین ارزش‌ها و فرهنگ‌های هشت ساله جنگ تحمیلی را الگوی خود در زندگی قرار دهند و در عمل نیز راه شهدا را ادامه داده و الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها