برگزاری جلسه نهایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

جلسه نهایی ستاد گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ - 17September 2018

جلسه نهایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان خراسان شمالی با حضور «محمود ثمینی» معاون سیاسی - امنیتی استاندار خراسان شمالی، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، «ابراهیم گل‌گلی» فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان و رئیس کمیته‌های دهگانه هفته دفاع مقدس و ادارات استان برگزار شد. این جلسه نهایی به منظور جمع‌بندی نتایج کار کمیته‌های دهگانه تشکیل شد.

ثمینی در این جلسه گفت: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید از توانمندی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای استان بهره ببریم تا برنامه‌هایی با کیفیتی برای امسال برگزار کنیم.

وی افزود: امسال از جهات مختلفی برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس اهمیت دارد، زیرا امروز دشمنان ما به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و با تفکر خام و پلیدشان به جامعه ما از طریق شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای، تصویری و صوتی القا می‌کنند که مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را نخواهند دید و دشمنان ما در این مسیر تمام رسانه های خود را به همراه کسانی که تابعیت آنان را دارند بسیج کردند تا علیه نظام و توانایی نظام اقدماتی انجام دهند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن امروز دولت را به معنای قوه مجریه هدف نگرفته بلکه دشمن نظام را هدف گرفته بنابراین به فرمایش مقام معظم رهبری همه مکلفند از دولت پشتیبانی کنند و انتقاد سازنده و مثبت داشته باشند و در کنار بیان نقاط ضعف دولت، نقاط مثبت و کارهای اجرایی دولت را نیز بررسی کنند.

ثمینی اضافه کرد: امروز به اندازه کافی رسانه های دشمن علیه نظام اسلامی فعالیت می کنند بنابراین مردم جامعه باید مراقب باشند و رفتاری انجام ندهند که مورد بهره‌برداری بیگانگان قرار بگیرد، امروز امیدوار کردن مردم به نظام و کارآمدی نظام از اهم واجبات است و تاکید می کنم همه دستگاه ها تمام توان خود را در این امر به مانند زمان جنگ و انقلاب به کار ببرند.

وی در پایان گفت: مشکلات اقتصادی موجود در جامعه ربطی به آمریکا ندارد و امکان دارد بخشی از این مشکلات به دلیل برنامه‌ریزی اشتباه ما باشد بنابراین تلاش می‌کنیم برنامه‌ریزی مناسبت‌تری داشته باشیم تا بتوانیم این موانع و مشکلات را از بین ببریم.

احیاءمحمد امیری در ادامه این جلسه گفت: هدف از برگزاری سالگرد نکوداشت هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان است، زیرا دفاع مقدس برای مقطع خاصی نبوده و باید از این دوران برای حال حاضر و آینده الگو بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود مشکلات و کمبودهایی که در کشور داشتیم، اما توانستیم با دشمن مقابله کنیم و علاوه بر آزادسازی مناطق اشغال شده توانستیم وارد خاک عراق هم شویم تا به دشمن اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح خود را نشان دهیم.

وی هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای به صحنه آوردن دستاوردها، فناوری ها و پیشرفت های دوران دفاع مقدس و انقلاب دانست و افزود: تمامی دستگاه ها و نهادها باید در این امر تمام تلاش خود را به کار گیرند چون هفته دفاع مقدس امسال از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیری در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی پرداخت. همچنین رئیس کمیته‌های دهگانه هفته دفاع مقدس پیشنهادات و نظرات خود را بیان و گزارشی از اقدامات و مصوبات هفته دفاع مقدس را ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها