فرمانده سپاه «امام صادق (ع)» استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری ۹۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر

سردار «علی رزمجو» از برگزاری ۹۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۳۰۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 18September 2018

برگزاری 900 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه «امام صادق (ع)» استان بوشهر، در نشست تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری باکیفیت ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از برگزاری ۹۰۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به رژه نیرو‌های مسلح، نمایشگاه دفاع مقدس، تجلیل از سربازان، بازسازی عملیات «ثامن‌الائمه (ع)» و اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم اشاره کرد.

فرمانده سپاه استان بوشهر با اشاره به بهره‌برداری از ۳۰ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این هفته، اضافه کرد: برپایی اردو‌های جهادی محله‌محور، نشست با رزمندگان، تجلیل از روایان دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و تجلیل از کارگران نیز دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان بوشهر است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های پیشرفت و آبادانی در مناطق محروم، بیان کرد: ۳ هزار و ۷۳۲ جهادگر در قالب ۳۶۰ گروه در تخصص‌های مختلف سازماندهی و به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

سردار رزمجو با اشاره به افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته دفاع مقدس، گفت: در این هفته با واگذاری ۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد، از ۱۰ پروژه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر اضافه کرد: ساخت، ترمیم و مرمت حسینیه‌ها، مدارس، مساجد، خانه عالم، مراکز بهداشتی درمانی و راهسازی، از جمله برنامه‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی است.

وی با اشاره به برپایی گشت‌های محله محور در نقاط مختلف استان بوشهر، بیان کرد: این گشت‌ها با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا برای ارتقای امنیت در نقاط مختلف محلات شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو از توزیع ۲ هزار و ۸۰۰ بسته اقلام معیشتی خبر داد و افزود: برگزاری رزمایش ۲۰ هزار نفری «سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲» از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

وی با بیان این‌که دشمن از هر تلاشی برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده می‌کند، گفت: دشمن نه تنها نتوانست ایران اسلامی را شکست بدهد، بلکه این انقلاب امروزه در همه دنیا ریشه دوانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار