فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا:

نیرو‌های مسلح هر تهدید سرزمینی و فراسرزمینی را در نطفه خفه می‌کنند

«فرهاد آریان‌فر» گفت: نیرو‌های مسلح قهرمان ما با تأثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی، در اوج آمادگی و سرافرازی قرار دارند و هر تهدیدی را در هر نقطه جعرافیایی سرزمینی و فراسرزمینی در نطفه خفه خواهند کرد.
کد خبر: ۳۰۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ - 22September 2018

رزمندگان در دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را به یادگار گذاشتندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «فرهاد آریان‌فر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، امروز (شنبه) در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در کرمانشاه، اظهار داشت: تقارن ایام هفته دفاع مقدس با محرم، منجر شد تا ما بتوانیم بهتر یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

وی افزود: دفاع مقدس و حماسه مردم قهرمان کرمانشاه، جزو درخشان‌ترین دوران تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور با بیان این‌که دفاع مقدس یادآور سال‌های ازخودگذشتگی مردم ایران برای حفاظت از کشور است، گفت: ما در راه دفاع از ملت بزرگ ایران اسلامی و سرزمین‌مان با تمام توان به میدان خواهیم رفت.

آریان‌فر با بیان این‌که در دفاع مقدس ایمان، شجاعت و ولایت‌پذیری ملت بزرگ ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد، گفت: رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی به یادگار گذاشتند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح قهرمان ما با تأثیرپذیری از فرهنگ عاشورایی، در اوج آمادگی و سرافرازی قرار دارند و هر تهدیدی را در هر نقطه جعرافیایی سرزمینی و فراسرزمینی در نطفه خفه خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا تأکید کرد: نیرو‌های مسلح آماده جانفشانی هستند تا در هر زمان که لازم باشد به میدان بروند و از ملت بزرگ ایران اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها