بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به‌مناسبت هفته دفاع مقدس؛

میدان نبرد اقتصادی، حماسه دفاع مقدس دیگری می‌طلبد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ اکنون که دشمنان نظام با تمام قوا جنگ اقتصادی و رسانه‌ای گسترده‌ای را بر علیه کشورمان به راه انداخته است، ملت با بصیرت ایران اسلامی باید با الگوگیری از روز‌های پر رشادت دفاع مقدس، بار دیگر باید با سلاح بصیرت و ولایت مداری در میدان نبرد اقتصادی حضور یابند و حماسه‌ای نو بیافرینند.
کد خبر: ۳۰۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ - 22September 2018

میدان نبرد اقتصادی، حماسه دفاع مقدس دیگری می طلبد// بیانیهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و گرامی‌داشت آغاز هفته دفاع مقـدس، حماسه و شجاعت رزمندگان اسلام در این دوران را با تأسی و نشأت گرفته از راه راستین امام حسین (ع) در کربلای سال ۶۱ قمری دانست.

در این بیانیه آمده است:

در تاریخ و تمدن ایران اسلامی، پیامد‌های دفاع مقدس غیورمردان این نظام، به مثابه وفاداری ۷۲ یار باوفای سالار کربلا به نماد الگوپذیری و اطاعت از ولی خود در جبهه نبرد به شمار می‌رود که این خود باعث صدور گفتمان انقلاب اسلامی به جهانیان شد.

هشت سال جنگ که با تحریک و حمایت همه‌جانبه استکبار جهانی که در کمتر از گذشت ۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط رژیم بعثی عراق بر مردم ایران تحمیل شد و هزاران هزار نفر از شیر زنان زینب مسلک ایران، فرزندان و جگر گوشه‌های خود را فدای بقای اسلام و امنیت وطن کردند.

تقارن آغاز هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) خود یادآور و نقطه عطفی در خط مشی حماسه پرشور و شعور دفاع مقدس به شمار می‌آید که درس‌های آموزنده و برکات اعجاب‌آور آن، عبرت تمام حق‌جویان در تمام صحنه‌های بیداری اسلامی جهت‌بخش و رهگشا بود.

دوران پرافتخار مقدسی که به ماندگاری انقلاب اسلامی انجامید و پایه‌های پیشرفت و دستاورد‌های نظام را در تمام زمینه‌ها مستحکم نمود و فرصت مغتنمی جهت به رخ کشیدن اقتدار کشور ایران را به جهانیان فراهم نمود.

ملت همیشه در صحنه ایران، همچون مبارزه با رژیم طاغوت به دفع متجاوز برخاستند و با انجام دفاع مقدس از کیان میهن اسلامی، دلیرانه به نبرد با دشمنان شتافتند و حماسه استقامت در تاریخ ابدی این مرز و بوم ترسیم و به منصه ظهور گذاشتند و آن‌چه در دفاع و مقاومت همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی در برابر متجاوزین بسیار تاثیرگذار بود، رهبری معنوی امام خمینی (ره) و اطاعت رزمندگان جان برکف از دستورات ولایت فقیه بود.

اکنون که دشمنان نظام با تمام قوا جنگ اقتصادی و رسانه‌ای گسترده‌ای را بر علیه کشورمان به راه انداخته است، ملت با بصیرت ایران اسلامی، باید با الگوگیری از روز‌های پر رشادت دفاع مقدس که فرزندان وطن در جبهه‌های حق علیه باطل به مدد اسلام شتافتند و نقشه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب نمودند و بار دیگر باید با سلاح بصیرت و ولایت مداری در میدان نبرد اقتصادی حضور یابند و حماسه‌ای نو بیافرینند.

امید می‌رود در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسئولین نظام الگو و فرهنگ مقاومت دفاع مقدس را با تأسی از تلاش و پشتکار دوران جنگ تحمیلی سرلوحه جنگ اقتصادی امروزی قرار دهند و با انسجام و حمایت از تولید داخلی برنامه‌های شیطانی ایادی و دشمنان را با کمال قدرت به یأس و نا امیدی تبدیل سازند.

بدخواهان نظام باید بدانند که دفاع مقدس همچنان به قوت خود باقی است و جمهوری اسلامی ایران با اتکا به رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خط جبهه مقاومت و در جنگ اقتصادی سلاطین جاهلیت نوین به حرکت مقدس خود با مدد رزمندگان همیشه در صحنه امروز ادامه خواهد داد و با صلابت در خط جهاد خستگی‌ناپذیر در مقابل دشمنان نظام اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار