پیام تسلیت استاندار همدان به هموطنان اهوازی

استاندار همدان طی پیامی شهادت جمعی از هموطنان را در حادثه تروریستی اهواز تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ - 23September 2018

استاندار همدان به هموطنان اهواز تسلیت گفت*******ممنون بابت خبر آقامحمدی که زحمت کشیدید******به گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان طی پیامی شهادت جمعی از هموطنان را در حادثه تروریستی اهواز تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

حادثه تلخ و غمگین تروریستی شهر اهواز در اولین روز از هفته دفاع مقدس و در چهل سالگی انقلاب باعث تاسف و ناراحتی همه مردم ایران اسلامی شد و بار دیگر کینه دشمنان قسم خورده انقلاب از جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ و مقاوم خوزستان را نشان داد.

شهادت هموطنان عزیز از سرباز تا کودک خردسال در این حادثه تلخ صفحه سیاه دیگری در کارنامه سیاه و غیرانسانی تروریست‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی افزوده‌ است و بی‌‌شک مردم ایران اسلامی به پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با جوانمردی و ایثار و حفظ وحدت و همدلی تا همیشه حافظ و مدافع کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

اینجانب ضمن محکومیت و اعلام انزجار از تروریست‌های خیانتکار و وطن فروش؛ شهادت عزیزان هموطن دراستان خوزستان را تبریک و تسلیت عرض کرده و ضمن همدردی با همه مردم استان خوزستان بالاخص خانواده‌های محترم شهدای این عملیات تروریستی از خداوند متعال می خواهم که ایران اسلامی همیشه در آرامش و اقتدار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها