فرمانده سپاه ایلام:

قدرت و اراده ملت ایران برای شکست دشمنان کافی است

فرمانده سپاه ایلام گفت: در زمان جنگ تحمیلی آن همه تجهیزات رژیم بعث عراق نتوانست اراده آهنین مردم در دفاع از انقلاب خللی ایجاد کند و توانستیم دشمن را مایوس کنیم.
کد خبر: ۳۱۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ - 24September 2018

قدرت و اراده ملت ایران برای شکست دشمنان کافی استبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «حسینی» فرمانده سپاه ایلام در اجتماع مردمی فاتحان میمک اظهار داشت: دشمنان نظام از اولین روزهای پیروزی انقلاب تمام توان خود را برای جداسازی ایران اسلامی و تکه تکه کردن آن به کشورهای مستقل و کوچک برای جلوگیری از صدور انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حسینی افزود: چند روز پیش مردم دنیا دیدن که چه کسی حامی تروریست است در حالی که ایران اسلامی قربانی این حرکات تروریستی و تکفیری بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن معادلات خود را براساس تئوری‌های خود سنجیده بود عنوان کرد: دشمن، قدرت، صبر و استقامت احاد مردم در برابر زورگویان و دشمنان را مورد بررسی قرار نداده بود.

فرمانده سپاه ایلام افزود: به یاد دارید در همان نخستین روزهای شروع جنگ تحمیلی مردم مرزی ما چگونه با سلاح‌های ساچمه‌زنی در مقابل رژیم بعث عراق مقاومت کردند‌. آن همه تجهیزات نتوانست اراده آهنین مردم در دفاع از انقلاب خللی ایجاد کند و توانستیم دشمن را مایوس کنیم.

سردار حسینی متذکر شد: مردم و به ویژه جوانان که در زمان جنگ حضور نداشته‌اند باید با مطالعه آثار و اسناد و مدارک به جای مانده از زمان جنگ و هم صحبتی با رزمندگانی که در جنگ و جبهه‌ها بوده‌اند بدانند و آگاه باشند که در روزگار جنگ بر ملت ایران چه گذشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار