مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام:

قدرت ایران را مدیون خون شهدا می‌دانیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام گفت: اگر استقامت و صبر رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود امروز این ایران عزتمند و قدرتمند در سطح منطقه وجود نداشت و این را مدیون خون شهدا می‌دانیم.
کد خبر: ۳۱۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 24September 2018

قدرت ایران را مدیون خون شهدا می دانیمبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ شرفبیانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در مراسم فاتحان میمک که در روستای قنات آباد شهرستان سیروان برگزار شد، اظهار داشت: با مطالعه تاریخ نه چندان دور خود از دوران قاجار تا پهلوی همواره با کوچکترین تهدیدی قسمتی از خاک ایران به کشورهای دیگر اهدا شده است.

این مسئول با مقایسه دوران دفاع مقدس با تاریخ گذشته گفت: ما در آن زمان شاید سرزمینی را بخاطر اخم پادشاه کشورهای استعمارگر از دست می‌دادیم حال اینکه در دوران دفاع مقدس ما از بیش از 32 کشور اسیر داشتیم که خود گویایی همه چیز است.

شرفبیانی عنوان کرد: در آن دوران ما با تحریم‌های نظامی روبرو بودیم که حتی سیم خاردار را هم به ما نمی‌دادند در حالی که هواپیما و تجهیزات را به ارتش بعث عراق بصورت اجاره‌ای استکبار جهانی در اختیار آنان قرار می داد.

این مسئول متذکر شد: اگر استقامت و صبر فرزندان شما در آن دوران نبود امروز این ایران عزتمند و قدرتمند در سطح منطقه وجود نداشت و این را مدیون خون شهدا مدانیم و برای دفاع از آرمان‌های شهدا آماده هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار