پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

در بخشی از پیام «یدالله موحد»، رئیس کل دادگستری استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی اهواز آمده است: مردم غیور اهواز به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده‌اند.
کد خبر: ۳۱۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ - 23September 2018

پیام رئیس کل دادگستری استان کرمان در محکومیت حادثه تروریستی اهوازبه گزارش دفاع پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری، در پیام «یدالله موحد»، رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص حادثه ناگوار تروریستی صبح روز گذشته و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان که در میان آنان کودکان نیز حضور داشتند آمده است:

در سالروز آغاز دوران دفاع مقدس، خوزستان مهد رشادت‌ها و دلیرمردان، باری دیگر کانون حملات ناجوانمردانه گروهک‌های معاند تروریستی قرار گرفت و خاک آن به خون مردم مظلوم اهواز رنگین شد.

گروه‌های تروریستی که با حمایت دول استعماری و کشورهای عربی متخاصم منطقه، ملت بزرگ ایران را بار دیگر داغدار کرد و گذر زمان ثابت کرد که قدرت‌های بزرگ در جنگ تحمیلی به رغم حمایت از صدام علیه ایران، نتوانستند مقاومت مردم ایران را در هم بشکنند و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، و در عصر حاضر هراس از گسترش پیام انقلاب آنها را وادار به دشمنی با نظام اسلامی از طرق غیر انسانی و ضد بشری کرده است و در نهایت وحدت و صلابت مردم شریف ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

مردم غیور اهواز به عنوان یکی از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت در دنیا و منطقه، بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده‌اند.

دشمنان ایران اسلامی بدانند ملت ایران در برابر چنین جنایتهای کوردلانه‌ای کوتاه نخواهد آمد و پرصلابت‌تر و مقتدرتر از پیش چه در داخل مرزهای کشور و چه در خارج به مبارزه با ترور و ظلم ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها