آغاز به کار «باشگاه خبرنگاران شاهد» در هفته دفاع مقدس

«باشگاه خبرنگاران نوید شاهد» همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه جامع فرهنگ ایثار و شهادت راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۱۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ - 24September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «باشگاه خبرنگاران نوید شاهد» همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه جامع فرهنگ ایثار و شهادت (نوید شاهد) راه‌اندازی شد.

آغاز به کار «باشگاه خبرنگاران شاهد» در هفته دفاع مقدس

تقویت رویکرد تعاملی با مخاطبان، استفاده از ظرفیت تولید و نشر فعالیت تولید محتوای ایثار و شهادت در فضای مجازی، افزایش گستره شمول تولیدات، جذب حداکثری فعالین فضای مجازی ایثار و شهادت با راه اندازی سامانه جامع و سراسری تولیدات متنوع ایثار و شهادت و ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای از اهداف باشگاه خبرنگاران نوید شاهد است.

ثبت نام خبرنگاران، پژوهشگران، نویسندگان، هنرمندان و فعالین فضای مجازی در پایگاه فرهنگی نوید شاهد بصورت آنلاین انجام می‌شود و علاقمندان با توجه به علاقه و توانایی خود می‌توانند نسبت به ارسال محتوای آثار تولیدی شامل: «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «خاطرات شفاهی»، «زندگی نامه نویسی شهدا»، «عکس»، «پوستر» و «فیلم کوتاه و مستند» در سرویس خبرنگاران افتخاری اقدام نمایند.

ثبت‌نام و عضو گیری در این سرویس بصورت رایگان و همراه با دریافت کد رهگیری و اختصاص کارتابل ویژه خبر نوید شاهد است.

کلیه مطالب ارسالی از سوی خبرنگاران افتخاری بصورت آنلاین و روزانه توسط شورای سر دبیری نوید شاهد بررسی و پس از تایید نهایی به نام خبرنگار و نویسنده اثر منتشر می‌شود.

اعطای کارت خبرنگاری نوید شاهد پس از یک دوره سه ماهه فعالیت، برگزاری جشنواره انتخاب بهترین آثار منتشر شده در باشگاه خبرنگاران نوید شاهد و تجلیل از آثار برتر در دو بخش سراسری و استانی در مقاطع زمانی مختلف اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار