همزمان با هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه فرهنگ ایثار ارتش افتتاح شد

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه بزرگ فرهنگ ایثار و دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل ایوان انتظار ایستگاه متروی ولی‌عصر (عج) برپا شد.
کد خبر: ۳۱۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ - 24September 2018

نمایشگاه بزرگ فرهنگ ایثار و شهادت ارتش در ایستگاه مترو ولیعصر (عج) برپا شدبه گزارش گروه دفاعی امنتی دفاع پرس، این نمایشگاه فرهنگی که با حضور مسئولان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، شهرداری تهران و شرکت بهره‌برداری مترو در ایستگاه میدان ولی‌عصر (عج) متروی تهران گشایش یافت، تا پنجم مهرماه از ساعت 9 صبح الی 21 پذیرای عموم مردم و علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه انواع محصولات فرهنگی، ادوات و تجهیزات سبک و سنگین، ادوات کوهستان، انواع تجهیزات انفرادی، ضد شیمیایی، چادر گروهی و غرفه‌های مختلف با نماد‌های فرهنگی و دفاعی و انواع ماکت‌های تجهیزات نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ «نادر احدی» جانشین رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت دانست که نتیجه‌اش افتخار جوانان به گذشته و امید به آینده است.

وی دفاع مقدس را تجربه‌ای بسیار ارزشمند خواند و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره 48 هزار شهید گلگون‌کفن ارتش گفت: امروز جوانان ما همان حس ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس را دارند و در صورت هرگونه تهدید احتمالی، آماده ایثار و جانفشانی هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار