مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

وقوع انقلاب موجب نابودی پایگاه‌های استراتژیک سلطه‌گران در ایران شد

سردار «غلام‌علی کفاش» با بیان این‌که کشور‌های سلطه‌گر با وقوع انقلاب پایگاه‌های استراتژیک خود را در ایران از دست دادند، گفت: آمریکا و اسرائیل با وقوع انقلاب غرورشان شکسته شد.
کد خبر: ۳۱۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 25September 2018

آمریکا و اسرائیل با وقوع انقلاب غرورشان شکسته شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، سردار «غلام‌علی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای والامقام انقلاب اسلامی که در سالن آمفی تئاتر نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: زنده نگه داشتند یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان این‌که باید قدر ارزش‌های دفاع مقدس را دانست، گفت: ملت قهرمان‌پرور ایران روز‌به‌روز در حال توسعه و پیشرفت است.

سردار کفاش با بیان این‌که قبل از انقلاب یک حکومت دست‌نشانده و تحت سلطه آمریکا بر ما حکومت می‌کرد که هیچ استقلالی از خود نداشتیم، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، چندین کشور با رژیم بعث عراق متحد شدند.

وی با اشاره به این‌که محرم و صفر اسلام را زنده نگه داشته است و هدف امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: قیام مردم شریف کشورمان به رهبری امام راحل، ایران را از زیر چتر سلطه آمریکا خارج کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان این‌که در زمان طاغوت ما در همه امکانات به بیگانگان وابسته بودیم، اظهار داشت: به برکت انقلاب و خون شهدا و راهبرد‌های مقام معظم رهبری، شعار «ما می‌توانیم» به «ما توانسته‌ایم» و کشور در تمام عرصه‌ها توسط جوانان نخبه و دانشمند با تکنولوژی روز تحقق پیوست.

وی با یادآوری این که کشور‌های سلطه‌گر با وقوع انقلاب، پایگاه‌های استراتژیک خود را در ایران از دست دادند، افزود: آمریکا و اسرائیل با وقوع انقلاب غرورشان شکسته شد.

سردار کفاش با اشاره به این‌که در حال حاضر سازنده تسلیحات نظامی و جنگنده شده‌ایم، گفت: باید همچون دوران دفاع مقدس مشکلات اقتصادی و تحریم را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها