مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان خبر داد؛

رونمایی از یادمان شهیده «طاهره اشرف گنجویی» در کرمان

«اکرم رنجبر» گفت: در یادواره ۲۰ شهیده زن استان کرمان، از کتاب و یادمان شهیده «طاهره اشرف گنجویی» به‌عنوان زن شهیده شاخص سال ۱۳۹۷ رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۱۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ - 26September 2018

رونمایی از یادمان شهیده «طاهره اشرف گنجویی» در کرمانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «اکرم رنجبر» مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان، در کارگروه دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان، اظهار داشت: در راستای برگزاری این کنگره، برنامه‌هایی در کمیته خواهران پیش‌بینی شده است که برگزاری یادواره زنان شهیده استان قرار دارد.

وی افزود: در جهت برگزاری یادواره ۲۰ شهیده زن استان کرمان، اطلاعات زنان شهیده استان در حال جمع‌آوری است و از کتاب و یادمان شهیده «طاهره اشرف گنجویی» به عنوان زن شهیده شاخص استان در سال ۱۳۹۷ رونمایی خواهد شد.

رنجبر با اشاره به مراسم تجلیل از ۹۲ زن رزمنده استان کرمان و چاپ کتاب خاطرات این بانوان رزمنده، بیان داشت: بیش از ۹۲ زن رزمنده از استان کرمان مستقیم با جنگ در ارتباط بودند که از این تعداد، ۱۲ نفر آنان در جبهه حضور داشتند و مابقی در بخش‌های امدادگری و... فعال بودند.

وی به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان اشاره کرد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، سبد کالا و لوازم‌التحریر در بین خاواده‌های بی‌بضاعت توزیع شد و ان‌شاءالله سعی داریم نهضت خدمات‌رسانی را با سیره شهدا همراه و همگام کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها