استاندار گلستان:

شهادت، نقطه افتخار ملت ایران است

استاندار گلستان گفت: ۳۱ شهریور ۵۹ دشمن تصور می‌کرد بتواند به ایران ضربه بزند، اما نمی‌دانست شهادت، نقطه افتخار ملت ایران است.
کد خبر: ۳۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ - 26September 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان با حضور فرماندهان و یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی استان و با سخنرانی «سیدمناف هاشمی» استاندار گلستان امروز برگزار شد.

شهادت، نقطه افتخار ملت ایران است

در این مراسم استاندار گلستان اظهار داشت: ۳۱ شهریور ۵۹ دشمن تصور می‌کرد بتواند به ایران ضربه بزند، اما نمی‌دانست که شهادت، نقطه  افتخار ملت ایران است.

سیدمناف هاشمی گفت: دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی می‌خواهد بین مردم و مسئولان و اقوام شکاف ایجاد کنید که همواره با هوشیاری و بصیرت ملت نقشه آنان با شکست مواجه خواهد شد؛ چون انقلاب ما انقلاب دینی، مذهبی و مردمی است که همگان پای انقلاب ایستاده اند.

وی افزود: دفاع مقدس یادآور رشادت ها، ایثارگری‌ها و مقاومت مردم ایران است و امروز توانمندی و قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران بگونه‌ای است که کسی توان و شجاعت مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

پیش از سخنرانی استاندار گلستان امیر سرتیپ «محمد غفاری» ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰، انقلاب اسلامی را برترین انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را تبلور معنویت، وحدت ملی و همبستگی و دفاع همه جانبه دانست و اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح با وحدت و همدلی در بالاترین سطح آمادگی بسر می برند.

در ادامه مراسم ضمن تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، از 3 عنوان کتاب تالیفی اداره‌کل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان تحت عنوان (سجود سجاد، لیلی‌های وطن، دختر یزدان) توسط استاندار و خانواده‌های شهدای مدافع حرم رونمایی شد.

در پایان یگان‌های مستقر در میدان از جلوی جایگاه رژه رفتند.

شهادت، نقطه افتخار ملت ایران است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار