امام جمعه اصفهان:

خون شهدا سبب سربلندی انقلاب و جامعه اسلامی است

آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» گفت: خون شهدا به ویژه شهدای حادثه اهواز و مدافعان حرم، سبب می‌شود تا انقلاب، اسلام و جامعه اسلامی سربلند شود و دشمنان بدانند ما آماده این مصیبت‌ها هستیم و زیر بار منت هیچ‌کس نمی‌رویم.
کد خبر: ۳۱۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 27September 2018

خون شهدا سبب سربلندی انقلاب و جامعه اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید یوسف طباطبایی‌نژاد» امام جمعه اصفهان در مراسم تشییع شهید «محمدطا‌ها اقدامی» از شهدای حادثه تروریستی اهواز و شهید «محمدتقی کریمی» از شهدای مدافعان حرم، با عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: حادثه اهواز به دست افرادی که از قاتلان امام حسین (ع) جنایتکارتر هستند، اتفاق افتاد.

وی افزود: خدا ریشه این انسان‌های پلید در کشور‌های اسلامی را خشک کند و آن کشور‌هایی که از این جنایتکاران حمایت می‌کنند و اعمال‌شان را محکوم نمی‌کنند، ریشه کن کند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امروز در مصیبت یک کودک ۴ ساله که توسط عده‌ای جنایتکار ترور شده و مدافع حرمی که پس از چند سال به آغوش خانواده بازگشته است، قرار داریم.

وی ادامه داد: ما ملت ایران با مقاومت خود پوزه این افراد را به خاک می‌مالیم و خون پاک این عزیزان و سایر شهدا باعث می‌شود تا دشمنان اسلام نابود شوند؛ لذا ما این جنایت را محکوم و لعن و نفرین را نثار حامیان آن‌ها می‌کنیم.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: خون این شهدا سبب می‌شود تا انقلاب و اسلام و جامعه اسلامی سربلند شود و دشمنان بدانند ما آماده این مصیبت‌ها هستیم و زیر بار منت هیچ‌کسی نمی‌رویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها