همزمان با سراسر کشور؛

آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در خراسان رضوی برگزار شد

مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا در مشهد و شهرستان­‌های خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶ - 27September 2018

آیین عطرافشانی و گلباران مزار شهدا در خراسان رضوی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، در ششمین روز از هفته دفاع مقدس مردم شهید پرور خراسان رضوی عصر امروز (پنجشنبه) با حضور در گلزار شهدای سطح استان با آرمان­‌ها، اهداف و ارزش‌­های شهدا و امام راحل تجدید عهد کردند و نشان دادند در امتداد آرمان‌‌های شهدا طی طریق می‌کنند.

مراسم عطرافشانی در گلزار شهدای بهشت رضا «مشهد» با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌ شرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد شفاهی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فرماندهان ارشد و کارکنان نیروهای مسلح، بسیجیان، خانواده‌­های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

حجت‌­الاسلام و المسلمین «حسین کاظمی» جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌­ای شمال­‌شرق نزاجا در این مراسم اظهار داشت: رزمندگان و شهدای عالی­‌مقام به دو خصلت استقامت و داشتن بصیرت متخلق بودند. وعده الهی است که کسانی که استقامت می­‌کنند و در راه حق به دنبال افزایش سطح بینش و بصیرت خود هستند خداوند به عنوان ولی از آنها حمایت و پشتیبانی می­‌کند.

وی با اشاره به این مطلب که رویارویی حق و باطل در طول تاریخ بوده و هست ادامه داد: تاریخ همیشه هست و تکرار می­‌شود و جنگ حق و باطل ادامه دارد.

حجت‌­السلام کاظمی در پایان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال آن هستند تا غیرت اسلامی را به عنوان خشونت، از مردم این سرزمین بگیرد؛ اما به حول و قوه الهی، افق‌­های پیش­روی این ملت همواره روشن بوده و ان­‌شالله شاهد روزی باشیم که عَلم افتخار آفرین شهدا را به دست صاحب اصلی انقلاب، حضرت مهدی(عج) بسپاریم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار