نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

خون شهدا و خانواده‌های معظم آنها پشتوانه‌های اصلی این نظام هستند

آیت الله «مصطفی علما» گفت: خون شهدا و خانواده‌های معظم آنها پشتوانه‌های اصلی این نظام هستند چرا که هر چه امروز از اقتدار و پیشرفت داریم مدیون خون شهدا است.
کد خبر: ۳۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲ - 27September 2018

خون شهدا و خانواده های معظم آنها پشتوانه های اصلی این نظام هستندبه گزاش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار خانواده های شهیدان والامقام «سید محسن نجفی»و «مجید توکلی» اظهار داشت: خون شهدا و خانواده های معظم آنها پشتوانه های اصلی این نظام هستند چرا که هر چه امروز از اقتدار و پیشرفت داریم  را مدیون خون شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به برکات دیدار با خانواده های شهدا، بر سرکشی مسئولان از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تاکید کرد.

 سرتیپ دوم ستاد«علیرضا یوسفی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۱ زرهی کرمانشاه هم گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای نیروهای مسلح بسیار قدرتمند و تاثیر گذاری در منطقه و جهان است و این اقتدار و عظمت را از خون شهدا داریم.

وی افزود:امروز کشور ما علی رغم توطئه های مختلف روز به روز در حال پیشرفت است و همه اینها را مدیون شهدا هستیم.

گفتنی است، شهید «سید محسن نجفی» روحانی بسیجی متولد ۱۳۳۸  در منطقه شلمچه در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید و شهید «مجید توکلی» سرباز وظیفه  متولد ۱۳۳۸  در شهرستان مریوان و در سال ۱۳۶۲  به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار