رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی:

در جنگ امروز رسالت زنان به مراتب سخت‌تر از مردان است

«سید عابس حسینی» در همایش ریحانه های ایثار گفت: جنگ امروز سخت‌تر و مرموزتر از جنگ 8 ساله است و زنان جلوتر از مردان می‌توانند نقش ایفا کنند بنابراین رسالت زنان به مراتب سخت‌تر از رسالت مردان است.
کد خبر: ۳۱۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ - 27September 2018

در جنگ امروز رسالت زنان به مراتب سخت تر از رسالت مردان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «سید عابس حسینی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در همایش ریحانه های ایثار اظهار داشت: مقاطعی در دنیا وجود دارد که یا در تاریخ مرد نمی بینیم و یا مانند صحرای کربلا مردان ما تمام می شوند و در چنین مقاطعی است که وجود زنان شاه کلید حل معمای آن صحنه خواهد بود.

وی بیان کرد: در صحرای کربلا مردی نماند تا بخواهد از ارزش های عاشورایی و حسینی دفاع کند در اینجا نقش زینب کبری (س) است که در مجلس یزید مانند شیر می غرد و رسوا می کند و تمام مردانی که در مجلس یزید نشسته اند خاصیت مردانگیشان را از دست می دهند بنابراین نقش زنان در بخشی از تاریخ مثل شمشیر برنده تر از مردان است.

حسینی اظهار کرد: در زمان گذشته ناو هواپیمابر، هواپیمای جنگنده، نیروی زمینی قوی و بمب اتم قدرت یک کشور محسوب میشد اما الان در جنگ نرم قرار داریم و این زنان هستند که می توانند این جنگ را مدیریت کنند و باعث پیروزی یک کشور شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی افزود: جنگ امروز سخت تر، مرموزتر، خطرناک تر و نزدیک تر از جنگ 8 ساله است و زنان جلوتر از مردان می توانند نقش ایفا کنند، جنگ امروز جنگ باورها و اراده هاست و هرکسی که اراده قوی و باور قلبی داشته باشد پیروز میدان است بنابراین رسالت شما زنان به مراتب سخت تر از رسالت مردان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار