فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران «کوثر» (س) بوشهر:

جنگ فرهنگی به سمت خانواده و زنان ما سوق پیدا کرده است

«فاطمه سیفی» گفت: دشمنان در جنگ هشت ساله مرزهای این مرزو بوم را هدف قرار دادند و مردان ما با جانساری از این خاک دفاع کردند و این در حالی است که امروز جنگ فرهنگی به سمت خانواده و زنان ما سوق پیدا کرده که یقینا زنان با سربلندی از این جبهه سربلند بیرون خواهند آمد.
کد خبر: ۳۱۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰ - 28September 2018

جنگ فرهنگی به سمت خانواده و زنان ما سوق پیدا کرده است«فاطمه سیفی» فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران «کوثر» (س) سپاه شهرستان بوشهر در آیین افتتاح نمایشگاه نقش زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه به تصویر کشیدن گوشه ای از دستاوردها و فعالیت های زنان در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران «کوثر» (س) سپاه شهرستان بوشهر به نقش زنان در پشتیبانی از جبهه اشاره نمود و گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس مرهون فداکاری و ایثارگری مادران و همسران رزمندگان و شهدا هستیم.

سیفی موفقیت در جنگ را مستلزم حضور زنان در پشتیبانی از جبهه دانست و خاطر نشان کرد: مادران و همسران رزمندگان با رهسپاری کردن فرزندان خود، به جبهه های حق علیه باطل برگ زرینی از این انقلاب را رقم زدند.

وی به جنگ اقتصادی کنونی اشاره نمود و اظهار داشت: زنان نقش کلیدی در مدیریت خانه و خانواده دارند که با صرفه جویی، تفکر و مدیریت اقتصادی می توانند با محاسبات هزینه ها به  اقتصاد خانواده کمک نمایند.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران «کوثر» (س) با تأکید بر این که ماهیت جنگ تغییر نموده است تصریح کرد: دشمنان نگاه ویژه ای به نقش زنان و مادران در خانوده دارند.

سیفی ضمن اشاره به این که دشمنان به این نکته پی برده اند که حضور زنان در خانه و جامعه اهمیت بسیار بالایی دارد و در پی کمرنگ کردن این نقش در خانواده هستند خاطر نشان کرد: دشمنان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس مرزهای این مرزو بوم را هدف قرار دادند و مردان ما با جانساری از این خاک دفاع کردند و امروز جنگ فرهنگی به سمت خانواده و زنان ما سوق پیدا کرده است که زنان با سربلندی از این جبهه نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار