مسئول نشر آثار مشارکت زنان در دفاع مقدس کرمانشاه:

استان کرمانشاه ۹۵۰ زن شهیده و ۱۷۰۰ زن جانباز دارد

«ليلا دليلي» همسر شهيد مدافع حرم «اكبر ملكشاهي» گفت: دشمنان كشور ما از قدرت ايمان ما هراس دارند و به همين دليل با وجود اين كه در جنگ تحميلي همه ابرقدرت ها ي دنيا عليه ما بودند.
کد خبر: ۳۱۱۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ - 29September 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «آذر آزادی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان کرمانشاه، در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه‌ «ام‌البنین» کرمانشاه، با اشاره به نقش زنان در دفاع مقدس، گفت: استان کرمانشاه با داشتن بیش از ۹۵۰ زن شهیده و ۱۷۰۰ زن جانباز در طول هشت سال دفاع مقدس، برگ زرینی را در تاریخ مقاومت این سرزمین ثبت کرده است.

وی افزود: استان ما با وجود آن که همواره در معرض بمباران‏‌ها و موشک باران‏‌های رژیم بعث عراق بود، اما زنان و کودکان و سایر اقشار مردم هیچ‌وقت خانه و زندگی‌شان را ترک نکردند و حتی برای دفاع از سرزمین‌‏شان با تشکیل پایگاه‌های پشتیبانی از جنگ، باعث تقویت روحیه رزمندگان در جبهه ‏های نبرد شدند.

استان کرمانشاه ۹۵۰ زن شهیده و ۱۷۰۰ زن جانباز دارد

«لیلا دلیلی» همسر شهید مدافع حرم «اکبر ملکشاهی» نیز در این مراسم اظهار داشت: دشمنان کشور ما از قدرت ایمان ما هراس دارند و به همین دلیل با وجود این که در جنگ تحمیلی همه ابرقدرت‌ها‌ی دنیا علیه ما بودند و به صدام کمک کردند، اما مغلوب جوانان سرزمین ما شدند.

وی با اشاره به نقش «ایمان» به‌عنوان یکی از ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: اگر مردم ما ایمان خود را از دست می‌دادند و به رهبری امام خمینی (ره) و توانمندی جوانان‌شان شک می‌کردند، بدون تردید پیروزی‌های بزرگ در دفاع مقدس به دست نمی‌آمد.

همسر شهید «ملکشاهی» خاطرنشان کرد: زنان ما در دوران دفاع مقدس با الگو‌گیری از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، توانستند دوری از فرزندان، همسران و برادران خود را تحمل کنند و حتی خود مشوق آن‌ها برای شرکت در جهاد باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار