مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

فراموش کردن راه امام خمینی (ره) یکی از موانع پیشرفت انقلاب اسلامی است

سرهنگ «حجت الله ناصر پور» گفت: مردمی نبودن مسئولین و فراموش کردن راه حضرت امام از موانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۳۱۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 29September 2018

فراموش کردن جهت حضرت امام خمینی (ره) یکی از موانع پیشرفت انقلاب اسلامی است.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت الله ناصر پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس «گمنامی»، ضمن تشکر از حوزه هنری لرستان به خاطر همکاری در برپایی نمایشگاه «گمنامی» و صدا و سیما به  عنوان رسانه ملی به دلیل انعکاس برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خبرنگاران و عکاسان نقش مهمی در به تصویر کشیدن جلوه های ناب دوران دفاع مقدس داشتند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: ما دستاوردهای بسیار عمده ای را در دوران پیروزی انقلاب داشته ایم، اولین دستاورد فرو پاشیدن فئودالیته و اشرافیگری بود ما اگر رفتار رزمندگان را در طول هشت سال دفاع مقدس و یا رفتار کسانی را که آن اوایل انقلاب مسئولیت هایی را داشتند ببینیم، به هیچ عنوان آثار اشرافیگری و فئودالیته در زندگی آنها نیست 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، سربلندی و امنیت پایدار را از مهمترین دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: در خاور میانه ما مزدور بودیم و حاکمان ما به نیابت از آمریکا و کشورهای غربی مزدوری می کردند هر چند اسم به ظاهر ژاندارم منطقه را روی آنها گذاشته بودند، در واقع ملت و مسئولین ما در مقابل بیگانگان سر افکنده بودند چون مزدور معمولاً سر افکنده است.

 سرهنگ ناصر پوربا  با استناد به سخن مقام معظم رهبری در رابطه با چالش ها و موانع سر راه پیشرفت کشور، تصریح کرد:امروزه اولین مانع برای پیشرفت انقلاب، عدم توجه به مطالبات مردم است همانطوری که حضرت امام بارها  به مسئولین تذکر دادند که اگر به مطالبات مردم توجه نکنید، این انقلاب از اهدافش فاصله می گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین نگرانی ها از قبیله گرایی سیاسی به عنوان یکی از آفت های بزرگ در پیشرفت انقلاب اسلامی است و با اشاره  به سخن مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: قبیله گرایی سیاسی یعنی هر کسی به جای اینکه بیاید خدمت به مردم را در الویت قرار دهد به فکر قبیله اش و جناحش باشد و تلاش کند آن افرادی را که وابستگی حزبی دارند آنها را رشد دهد.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس لرستان افزود: مردمی نبودن مسئولین و فراموش کردن جهت حضرت امام از دیگر موانع پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که امام  همیشه به ما تذکر می داد وحدت داشته باشید انسجام داشته باشید و با وحدت  و همدلی و برای خدا کار ها را پیش ببرید زیرا کار برای خدا خستگی ندارد.

سرهنگ ناصر پور خاطر نشان کرد: برخی ها می گویند دوران دفاع مقدس مال همان هشت سال بود سئوال من از کسانی که چنین نظری دارند این است آیا گذشت فقط مربوط به هشت سال بود؟ یعنی امروزه چیزی به نام گذشت و ایثار نیست؟ امروز چیزی به نام شجاعت نباید باشد؟ این ها ارزش های دفاع مقدس است که مانند صدقات جاریه جاری هست و باید برای همیشه ماندگار باشند.

وی در پایان گفت: امیدوارم این نمایشگاه عکس «گمنامی» منشأ اثرات و خیرات بسیاری باشد و کسانی که می آیند اعم از جوان و نوجوان و همه کسانی که برای بازدید از نمایشگاه می آیند،  ان شا الله بتوانیم آن دستاوردهای زیبای انقلاب را که نتیجه فداکاری همین شهدای گمنام است  و همین شهدای مدافع حرم از آنها پیروی و محافظت می کنند را به خوبی منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها