بازی موبایلی نیرو‌های ویژه هوابرد رونمایی شد

نسخه اندروید بازی موبایلی نیرو‌های ویژه هوابرد ارتش صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و فرمانده نزاجا رونمایی شد.
کد خبر: ۳۱۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 30September 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، نسخه اندروید بازی موبایلی نیرو‌های ویژه هوابرد ارتش (نوهد) صبح امروز (یکشنبه) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در سالن همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، بازی موبایلی نوهد برگرفته از رشادت‌های تکاوران تیپ 65 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبک تیراندازی اول شخص و مخصوص رده سنی بالای 15 سال به زودی از طریق مارکت‌های تلفن همراه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این بازی با موتور گرافیکی یونیتی دارای گرافیک بالا و گیم‌پلی جذاب و همچنین دارای قابلیت رقابت برخط با سایر کاربران است و از مکانیک‌های متنوعی نظیر چتربازی و رانندگی با خودرو نیز برخوردار است.

بازی موبایلی نوهد از سوی موسسه رسانه پرداز آمیتیس تولید شده است و مخاطبان در این بازی می‌توانند به صورت آنلاین در بازی شرکت داشته باشند و با هم به مبارزه بپردازند.

بازی موبایلی نیرو‌های ویژه هوابرد رونمایی شد

داستان بازی نوهد به این صورت است که به تکاوران تیپ 65 ارتش، ماموریت رهایی یک گروگان ابلاغ می‌شود و آنان برای حفظ اقتدار کشور وارد عمل می‌شوند تا گروگان را آزاد کنند.

پیش از رونمایی از این بازی موبایلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف مقابله با جنگ نرم دشمنان و تاثیرگذاری بر اذهان نسل نوپای کشور و همچنین معرفی فعالیت‌ها و مجاهدت‌های مجموعه آجا، به عرصه تولید بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی ورود و آثار قابل توجهی را عرضه داشته است.

مبارزه در خلیج عدن، شکارچی، صاعقه و مبارزه در خلیج عدن 2 و قطار ابدی از جمله این بازی‌های پلتفرم اندروید با قابلیت نصب روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است.

همچنین 2 بازی جدید با موضوع نیروی هوایی ارتش و تحت عناوین موقت حمله به اچ 3 و عملیات آسمان نیز در حال بررسی و گذراندن مراحل اولیه تولید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار