فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای «خلیج‌ فارس» در بوشهر

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: یادواره شهدای خلیج‌ فارس ۱۷ مهر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 04October 2018

یادواره شهدای «خلیج‌فارس» در بوشهر برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در تشریح برنامه های گرامی‌داشت سالروز شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس اظهار داشت: شناورهای نیروهای ائتلاف در حاشیه جنوبی سرزمینی کشورهای همسایه قرار دارند و تردد آنها در آبهای آزاد است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: اگر چه امروز ایران اسلامی در بالاترین قدرت و توان رزمی و نظامی قرار دارد و دشمن در این شرایط به خود اجازه هیچ گونه تعدی به خاک ایران را نمی دهد.

زیراهی ضمن اشاره به اینکه امسال شاهد کمترین حضور شناورهای رزمی نیروهای ائتلاف هستیم و هیچ تنشی بین نیروهای خودی و آنها صورت نگرفته است افزود: نیروهای ائتلاف برای جلوگیری از بروز هرگونه تنشی در آب های خلیج فارس از مترجم فارسی زبان بر روی شناورهای خود استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه حماسه شهید نادر مهدوی و یارانش در مبارزه با استکبار جهانی در ۱۶ مهر ۶۶ برای همیشه در تاریخ جاویدان شده است و شهدای خلیج‌ فارس هیمنه استکبار جهانی را در‌هم شکستند خاطرنشان کرد: یادواره شهدای خلیج‌ فارس روز سه‌شنبه  ۱۷ مهر ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار