فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

600 گروه جهادی در نقاط محروم خراسان شمالی به مردم خدمت رسانی می‌کنند

سردار «سیدحسن مرتضوی» در رزمایش اقتدار 20 هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی گفت: 600 گروه جهادی در نقاط محروم خراسان شمالی به مردم خدمت رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ - 04October 2018

600 گروه جهادی در نقاط محروم خراسان شمالی به مردم خدمت رسانی می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در رزمایش اقتدار 20 هزار نفری بسیجیان خراسان شمالی اظهار داشت: توفیق داریم که در آستانه چهلمین سال عمر با برکت انقلاب اسلامی هستیم و شور، نشاط، شادی و سرور همراه با بصیرت، ایمان، آگاهی و استقامت در سراسر کشور اسلامی موج می‌زند.

وی افزود: همچنین توفیق این را داریم که در آستانه ششمین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول الله (ص)2» را با حضور 20 هزار بسیجی استان برگزار کنیم.

مرتضوی بیان کرد: مرحله اول با توفیق الهی با حضور گردان‌های مردم پایه بسیج و ایثارگران در گروه‌های جهادی با عنوان رزمایش میثاق خدمت اقتدار عاشورایی برگزار شد  که امیدوار هستیم بتوانیم صلابت، اقتدار، آمادگی و توان رزم بسیجیان و سپاهیان را خدمت فرماندهی معظم کل قوا گزارش کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد: بسیجیان استان در طول این مدت تلاش جهادی کردند تا در نقاط محروم استان یکبار دیگر رنج و آلام مردم را از بین ببرند و توفیق این را داشتیم 600 گروه جهادی را در استان تجهیز و سازماندهی کنیم تا در مناطق محروم به مردم استان خدمت‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز مرحله پایانی رزمایش برگزار می شود گفت: خدا رو سپاسگذاریم که با تدبیر دولتمردان و با صبر، استقامت و همراهی مردم در جنگ اقتصادی در آستانه از بین رفتن برخی مشکلات کشور هستیم.

مرتضوی در پایان تصریح کرد: بسیج همواره برای دفاع از همه ارزش ها و برای کمک به همه دولت‌ها، در کنار همه مردم در میدان حاضر بوده و خواهد بود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار