صهیونیست‌ها، ناتوان در برابر آتش بالن‌های آتش‌زا

مبارزان فلسطینی بازهم با بالن‌های آتش‌زا دردسر جدیدی برای صهیونیست‌ها ایجاد کردند به‌طوری که آتش‌نشان‌ها و نیروهای امنیتی از صبح شنبه تاکنون در تلاش برای اطفای حریق ناشی از شعله‌های ایجاد شده‌‌اند .
کد خبر: ۳۱۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ - 06October 2018

صهیونیست‌ها، ناتوان در برابر آتش بالن‌های آتش‌زابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، بالن‌ها و بادبادک‌های آتش‌زای جوانان فلسطینی ساکن غزه باز هم خسارت‌های شدیدی را به اراضی اشغالی در فلسطین وارد کرده به طوری‌که رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب به وقت تهران اذعان داشتند که نیروهای آتش‌نشانی و امنیتی همگی  از صبح شنبه به این سو برای خاموش کردن حریق گسترده ناشی ازاین آتش سوزی در تلاش هستند.

  وبگاه «تایمز اسرائیل» در این زمینه نوشت: در محدوده ساحلی، هفت شعله ناشی از بالن‌های آتش‌زا ایجاد شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای آتش‌نشانی و امنیتی در غروب شنبه در تلاش برای اطفای حریق در منطقه «این هابزور» در جنوب سرزمین‌های اشغالی ناشی از حمله بادبادک‌های آتش‌زای فسلطینی‌های ساکن غزه بودند.

 

وبگاه روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز از تلاش برای جلوگیری از گسترش آتش به نواحی اطراف خبر داد.

یکی از ساکنین سرزمین‌های اشغالی از مشاهده فرود بادبادک‌ها و بالن‌های حاوی «کوکتل مولوتوف» بر زمین و بروز آتش‌سوزی به این روزنامه خبر داد و افزود به علت خشک بودن اراضی منطقه، آتش به سادگی گسترش می‌یابد و اینک  وضعیت خطرناکی ایجاد شده است.

 سخنگوی آتش‌نشانی منطقه نیز از تلاش نیروها از صبح شنبه برای اطفای حریق در مرز سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به نوشته تایمز اسرائیل، به خاطر حمله بالن‌های  آتش‌زا هزاران هکتار زمین به آتش کشیده شده و میلیون‌ها «شکل» (واحد پول رژیم صهیونیستی) خسارت وارد شده است.

جوانان فلسطینی در پی راهپیمایی‌های بازگشت ابتکار جدیدی را علیه اشغالگران صهیونیست  آغاز کردند  و با استفاده از ابزارهای اولیه بالن‌ها و بادبادک‌های آتش‌زای دست ساز تهیه کرده و آن‌ها را به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین می‌فرستند. این بالن‌ها باوجود هزینه‌های ناچیز تاکنون خسارات سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

 این در حالی است که صهیونیست‌ها تاکنون نتوانسته‌اند راهکاری برای مقابله با این بالن‌ها بیابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار