نحوه رقابت بین حافظان کل در مسابقات سراسری قرآن/ مرحله حفظ استقامتی در محل اقامت متسابقین

در رقابت بین حافظان کل قرآن کریم در مسابقات سراسری قرآن، متسابقین علاوه بر پاسخگویی به سوالات داوران در سالن اصلی مسابقات، در قالب مرحله حفظ استقامتی پاسخگوی داوران در محل اقامت خود نیز هستند.
کد خبر: ۳۱۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 07October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مسابقات سراسری قرآن از سه‌شنبه دهم مهرماه در استان مرکزی آغاز شد؛ 2 روز پایانی این مسابقات در بخش برادران، شاهد رقابت در رشته حفظ کل و قرائت تحقیق هستیم.

اما نکته قابل توجه در رقابت رشته حفظ کل این است که رقابت متسابقین در سالن مسابقات به پایان نمی‌رسد و هر یک از آنها علاوه بر ارائه محفوظات خود باید مرحله حفظ استقامتی را نیز پشت سر بگذارند.

نحوه رقابت در بخش حفظ کل قرآن کریم به این صورت است که هرکدام از متسابقین ابتدا به 2 سوال 2 صفحه‌ای (آیات متشابه) در مدت 20 دقیقه در سالن اصلی مسابقات پاسخ ‌دهند و مرحله حفظ استقامتی آزمون حافظان کل نیز به‌صورت دو سوال سه صفحه‌ای به مدت 35 دقیقه در محل اقامت متسابقین انجام برگزار خواهد شد.

حافظانی که پیش از ظهر امروز (یکشنبه 15 مهر ماه) در سالن اصلی مسابقات پاسخگوی سوالات بودند، بعد از ظهر دیروز در مرحله استقامتی شرکت کردند و حافظانی که دیروز صبح پاسخگوی سوالات داوران در سالن اصلی مسابقات بودند، امروز بعداز ظهر در مرحله حفظ استقامتی حفظ کل قرآن کریم شرکت می‌کنند.

داوران مرحله حفظ استقامتی امیر آقایی، حجت‌الاسلام محمدصادق نصراللهی و مهدی عباسی هستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها