جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

راهیان نور بهترین بستر برای پرورش انسان­‌هایی در طراز حکومت امام عصر (عج) است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: از الزامات برپایی تمدن اسلامی تربیت انسان­‌هایی در تراز این تمدن است و راهیان نور بهترین بستر برای پرورش انسان­‌هایی در طراز حکومت امام عصر (عج) است.
کد خبر: ۳۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ - 07October 2018

راهیان نور بهترین بستر برای پرورش انسان­‌هایی در طراز حکومت امام عصر(عج) استبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، ظهر امروز «سردار محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی در نجف‌آباد با اشاره به اهمیت راهیان نور در کلام مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند: «مهمترین وظیفه انقلاب ما تحقق تمدن اسلامی و حکومت امام زمان (عج) است» و مقام معظم رهبری نیز بارها فرمودند: «به یاری خداوند تمدن اسلامی را برپا و دشمنان را مأیوس خواهیم کرد».

وی با بیان اینکه ما منتظر آقایی هستیم که منتقم تمام شهدای طول تاریخ است و قرار است پرچم لا اله الله را در سراسر جهان برافراشته کند، افزود: مطمئنا تحقق این امر سختی‌هایی در پی دارد ولی در این مسیر سخت و جنگ­‌های پیاپی ملت ایران به جهت استفاده از ذخایر دفاع مقدس در این چهار دهه این سختی‌ها را پشت سرگذاشته و دشمنان را مغلوب اراده قوی خود کرده‌اند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اصولا مهمترین هدف انبیا آموزش و پرورش انسان‌­های توحیدی بوده و امروز نیز مقام معظم رهبری بارها فرمودند از الزامات برپایی تمدن اسلامی تربیت انسان­‌هایی در تراز این تمدن است و راهیان نور بهترین بستر برای پرورش انسان­‌هایی در طراز حکومت امام عصر (عج) است.

وی ادامه داد: بر سر در مدارس تابلوی آموزش و پرورش نصب شده که بحث پرورش خیلی مهم و ضروری است و خوشبختانه این بحث  در بستر راهیان نور و انس با شهدا و ایثارگران شکل گرفته است.

سردار سپهر با بیان اینکه دشمن اعلام کرده می‌­‌خواهد ریشه ما را بخشکاند، گفت: خوشبختانه دشمن در همه عرصه‌ها شکست خورده­ و اکنون تمام تلاش خود را در راستای تغییر سبک زندگی خانواده ­های ایرانی انجام داده، ولی مردم مومن و متعهد ایران اسلامی با پیروی از فرهنگ مبارزه و استکبار ستیزی توانسته‌­اند این توطئه را خنثی کنند.

این مسئول با بیان اینکه مردم متدین ایران توانسته­‌اند فرزندان خود را با سبک زندگی اسلامی تربیت و سرشار از خصوصیات ایستادگی و مقاومت پرورش دهند، بیان داشت: سالانه با حضور ده‌ها میلیونی در مناطق راهیان نور بار دیگر با شهدا پیمان می‌بندیم که راه و فرهنگ شما را ادامه می‌­دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار