سردار اشتری:

پیشگیری اجتماعی مبنای کار پلیس است

فرمانده ناجا گفت: پلیس، پیشگیری اجتماعی را مبنای کار خود قرار داده و با انجام کار‌های پیشگیرانه و اشراف به فضای کشور به خصوص در حوزه جرائم اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند با ناهنجاری‌ها، مقابله به هنگام داشته باشد.
کد خبر: ۳۱۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 07October 2018

پیشگیری اجتماعی مبنای کار پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با آیت الله «محمد تقی مصباح یزدی» رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت: نیروی انتظامی تمام سعی و توان خود را به کار گرفته تا از ارزش‌های اسلامی دفاع کند و در مقابل ناهنجاری‌ها بایستد و در این راه حتی اگر تنها هم بماند به وظایف خود عمل خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به این که ناجا به طور مستمر با مردم ارتباط دارد و محل پناه آنها در رویداد‌های مختلف است، گفت: پلیس امین مردم است و با کسانی که به حقوق آنها تجاوز می‌کنند با شدت برخورد می‌کند، به همین دلیل شعار امسال هفته نیروی انتظامی «پلیس مقتدر، امین مردم» انتخاب شده است.

سردار اشتری در ادامه افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، 26 دستگاه در بحث عفاف و حجاب مسؤول هستند؛ اما هیچ کدام به طور جد وارد صحنه نشدند و تنها نیروی انتظامی است که به ماموریت‌های خود در این حوزه عمل می‌کند؛ در حالی که برای ساماندهی این موضوع، نیاز به همکاری سایر دستگاه‌های متولی است.

وی بیان کرد: ارتقای فضای دینی و انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی در اولویت قرار دارد و تلاش می‌کنیم با گزینش کارکنان شایسته برای این نهاد به وظایف خود در پیروی از فرامین رهبرمعظم انقلاب و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، به خوبی عمل کنیم.

فضای مجازی بلای جان خانواده‌ها

سردار اشتری همچنین در دیدار با آیت الله «ناصر مکارم شیرازی» از مراجع تقلید گفت: امروز فضای مجازی به بلای جان خانواده‌ها تبدیل شده که در این زمینه پلیس اقدام‌های پیشگیرانه و کنترلی خود را تشدید کرده است.

وی افزود: اگر دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به کمک پلیس بیایند، نیروی انتظامی می‌تواند خدمت بهتری در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی به مردم ارائه دهد.

 رضایت‌مندی بالای مردم از پلیس

همچنین فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با آیت الله «جعفر سبحانی» از مراجع تقلید، گفت: رضایت‌مندی مردم نسبت به این نیرو افزایش یافته و نتایج بررسی چهار مرکز افکار سنجی خارج از ناجا نشان می‌دهد، اعتماد مردم نسبت به پلیس تقویت شده است.

سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی در ماه‌های گذشته برغم فشار کاری بالا در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به نتایج رضایت بخشی دست یافته است.

وی ادامه داد: در زمینه دفاع از مرز‌های کشور و مبارزه با اشکال مختلف فساد نیز نیروی انتظامی به توفیقات قابل توجهی دست یافته است.

فرمانده ناجا همچنین بیان کرد: در استان قم نیز برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه پیشگیری و برخورد جدی با جرائم در حال انجام می‌باشد که رضایت مردم را در پی داشته است.

سردار اشتری در سفر یک روزه به قم ضمن زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه با شعار «پلیس مقتدر، امین مردم» به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار