سردار رحیمی در جمع تیم ووشو پاس ناجا:

برای رسیدن به قله‌های افتخار باید شبانه روز تلاش کنید/ برنامه ریزی مهمترین اصل برای پیشرفت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هیچ کار و موفقیتی بدون تلاش شبانه روزی پیش نخواهد آمد. انسانی موفق است که نگاه اصلی ان به نیمه پر لیوان و داشته‌هایش باشد.
کد خبر: ۳۱۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 08October 2018

برای رسیدن به قله‌های افتخار باید شبانه روز تلاش کنید/ برنامه ریزی مهمترین اصل برای پیشرفت استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع تیم لیگ برتری ووشو پاس تهران با تبریک هفته ناجا به تیم ووشو پاس ناجا اظهار داشت: خوشحالم یکی از پایه‌های اصلی تیم ملی ووشو شما جوانان تیم پاس هستید.

وی ادامه داد: فدرسیون ووشو حساب ویژه‌ای بر روی تیم پاس برای مسابقات اسیایی و جهانی دارد و این روحیه می‌تواند باعث پیروزی شما در مسابقات شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: هیچ کار و موفقیتی بدون تلاش شبانه روزی پیش نخواهد آمد. انسانی موفق است که نگاه اصلی آن به نیمه پر لیوان و داشته‌هایش باشد.

سردار رحیمی افزود: باید از ظرفیت هایی که داریم به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم قله‌های رفیع را به دست بیاوریم و اگر به مشکلات فکر کنیم باعث عقب افتادن خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی یکی از مهمترین اصول برای پیشرفت است که باید به آن توجه داشت که در آینده چه کاری می‌خواهید انجام دهید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: باید ظرفیت خود را بالاببرید و خودتان را اماده کنید برای حضور در تیم ملی و اینکه در مسابقات آسیایی و جهانی خوش بدرخشید.

سردار رحیمی افزود: ما به عنوان رییس هییت ووشو ناجا در اختیار شما هستیم و برای رسیدن به هدفی که در پیش دارید در کنار شما هستیم. من امیدواریم پرچم ایران را در میادین اسیایی و جهان بالا خواهید برد و نام کشورمان را به جهان اعلام خواهید کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار